SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"

Luty 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 393 946 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to jednak 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 268 638 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 212 456 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 186 009 egz.

luty
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 537257 393948 555624 412746
Przyjaciółka 453884 268638 588947 372057
Pani Domu 437500 212456 475791 244949
Naj 368742 186009 496224 237644
2008

luty styczeń

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 537257 393948 508964 389317
Przyjaciółka 453884 268638 429052 275663
Pani Domu 437500 212456 425000 248178
Naj 368742 186009 359604 185611

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl