TNS znów odrzuca ofertę WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) po raz drugi odrzuciłaofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.
Zarząd TNS znów podjął swoją decyzję jednogłośnie, uznając, żepropozycja WPP "znacząco zaniża wartość firmy" - informuje serwisBrand Republic.
Przypomnijmy, że po raz pierwszy WPP złożył swoją ofertę 5 maja,proponując 948 milionów funtów. Ostania oferta wynosiła już 996milionów funtów. "Zarząd spotkał się i bez wahania odrzucił tęskorygowaną propozycję, która znacząco zaniża wartość firmy" -oświadczył prezes TNS Donald Brydon.
Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodówdrugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS znów odrzuca ofertę WPP