Agencja Grey dołącza do Ogilvy, będzie jedna struktura w Polsce
Po trzech latach współpracy agencja Grey dołącza do Ogilvy Polska (obie należą do WPP). Oznacza to, że od tej pory agencje będą działać jako jedna struktura na poziomie operacyjnym, podczas gdy marka Grey zostanie zachowana, a jej aktualni klienci będą dalej obsługiwani pod jej szyldem.
Agnieszka Wasilewska, pełniąca funkcję CEO Ogilvy Polska, stanie na czele zintegrowanej struktury i wraz z zespołem zarządzającym będzie odpowiedzialna za jej dalsze funkcjonowanie, w tym sprawne przeprowadzenie procesu integracji.
W ramach nowej agencji powstaną zespoły klienckie, którymi zarządzać będą Urszula Śpiewak (Ogilvy) oraz Helena Olecka (Grey), obejmując nowo utworzone stanowiska client service directorek.
Maciej Twardowski, aktualnie executive creative director Ogilvy, awansuje na stanowisko chief creative officera połączonych struktur. Marek Górski oraz Jakub Kopiczyński, dyrektorzy kreatywni Grey, pozostają na swoich stanowiskach, raportując bezpośrednio do Twardowskiego. Za kompleksowe zarządzanie kompetencją strategiczną odpowiadać będzie Elżbieta Twardowska, chief strategy officer Ogilvy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dodatkowo Katarzyna Walewska – Napiórkowska awansuje na stanowisko dyrektorki zarządzającej Ogilvy PR, co jest wynikiem rozwoju biznesu PR & Influence spółki, która została powołana dwa lata temu w wyniku połączenia biznesów Influence (Ogilvy) i PR korporacyjnego (Grey).
Powstaje Hogarth Polska, odchodzą Śmiłowski i Korolczuk
Następstwem integracji jest także utworzenie we współpracy z globalnym partnerem, Hogarth Worldwide, struktury Hogarth Polska, domu produkcyjnego in-house oferującego szeroki zakres usług produkcyjnych (broadcast, content, digital), na którego czele stanie Anna Green (wcześniej szefowa produkcji Grey).
Adam Śmiłowski, aktualny CEO Grey, oraz Jakub Korolczuk, executive creative director Grey, rozstają się z agencją z końcem 2024 roku, wspierając do tego czasu proces integracji struktur.
- Dołączenie Grey do Ogilvy następuje w doskonałym momencie. Mamy bardzo dobry czas, wygrywamy nowych klientów, jesteśmy wiodącą kreatywnie siecią. Ogilvy Polska, oferując kompleksowe rozwiązania komunikacyjne mające realne przełożenie na biznes klientów i spotykające się z ich ogromnym uznaniem, odgrywa ważną rolę w budowaniu tej pozycji - mówi Patou Nuytemans, chief executive Ogilvy EMEA.
Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy i Grey Polska dodaje: - Cieszymy się, że możemy powitać Grey w Ogilvy. Dzięki połączeniu kompetencji i talentów obu naszych agencji będziemy w stanie dostarczać jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania dla klientów, wspierając ich nie tylko w obszarze tworzenia komunikacji marek, ale także produkcji.
Dołącz do dyskusji: Agencja Grey dołącza do Ogilvy, będzie jedna struktura w Polsce