'To jasne jak czarna porzeczka' w kampanii Finlandia Blackcurrant Fusion
W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego wariantu smakowego wódki Finlandia. Akcja przebiega pod hasłem "To jasne jak czarna porzeczka".
Kampania reklamowa nowego smaku wódki Finlandia - Blackcurrant Fusion jest oparta na motywach kiści czarnej porzeczki. Przekaz pod hasłem "Co nowego w Finlandii? To jasne jak czarna porzeczka" podkreśla, że ten wariant jest właśnie wprowadzany do sprzedaży.
Akcja jest prowadzona w sklepach detalicznych oraz supermarketach Reak, Carrefour, Makro, Alma i Bomi, obejmując różnorodne nośniki, m.in. owijki paletowe, ekspozytory, standy naladowe, plakaty, ulotki prezentacje multimedialne, prezentacje na standach, naklejki i inserty do menu.
Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotowała agencja Focus Media Group.
Dołącz do dyskusji: 'To jasne jak czarna porzeczka' w kampanii Finlandia Blackcurrant Fusion