Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika
W nowej kampanii, Blik dzięki “Strofkom” pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon. To pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.
W ramach nowej kampanii, Blik przygotował “Strofki”, które w zabawny sposób przypominają o zwrocie pieniędzy. Każdy spot odnosi się do jednego gatunku muzycznego: disco polo, opera, techno, rock oraz hip hop, który wyśpiewuje bądź pokazuje Tomasz Kot.
Strofki dostępne będą na profilach marki w kanałach społecznościowych – Instagram, TikTok oraz YouTube.
- Proszenie o zwrot pieniędzy niejednokrotnie wpędza nas w zakłopotanie. Dlatego, aby pomóc w tym niełatwym zadaniu odzyskiwania należności, przygotowaliśmy Strofki. W lekki i żartobliwy sposób przypominają one o spłacie długu, przy dźwiękach ulubionego gatunku muzycznego. Postawiliśmy na muzykę, ponieważ jest ona uniwersalna jak Blik, który cieszy się popularnością i zaufaniem wśród różnych grup odbiorców. Blik jest dla wszystkich, dlatego kampania „Strofki Blika”, to także pierwsza nasza kampania dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Bliku.
Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami
Zgodnie z szacunkami, w Polsce żyje ponad 5 milionów osób z niepełnosprawnościami (OzN), w tym 1,7 mln osób z niepełnosprawnością wzroku i 800 tys. osób z niepełnosprawnością słuchu. Dla tych osób treści w mediach tradycyjnych i społecznościowych bywają często niedostępne lub trudno dostępne. Kampania "Strofki Blika" ma na celu pokazanie, że można to zmienić. Spoty stworzone zostały z myślą o wszystkich odbiorcach i użytkownikach BLIKA. Przetłumaczono je na polski język migowy, posiadają audiodeskrypcję oraz kontrastowe napisy, aby zwiększyć dostępność treści.
Strofkę Techno, Tomasz Kot wykonuje w polskim języku migowym.
Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Z kolei za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Strofki zostały dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami przez agencję Unmute a wyprodukowane przez Timecode.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika