Tomasz Waligóra i Kinga Barczewska-Pflanz na czele Synthrone. Odchodzi Sławomir Kroczak
Tomasz Waligóra odpowiada za rozwój biznesowy Synthrone (Brand New Galaxy), podczas gdy Kinga Barczewska-Pflanz skupi się na rozwoju produktu. Z firmą pożegnał się Sławomir Kroczak dotychczasowy dyrektor zarządzający.
Tomasz Waligóra jest związany są z Brand New Galaxy od początku istnienia grupy marketingowo-technologicznej, jest również jednym ze współzałożycieli agencji Pathfinder 23. W sierpniu objął stanowisko managing director products & services w Pathfinder 23.
Kinga Barczewska-Pflanz, która od października 2020 roku piastuje stanowisko chief product officer w Synthrone będzie w dalszym ciągu odpowiadać za rozwój produktu. Barczewska-Pflanz z branżą IT związana jest od ponad dziesięciu lat.
Jednocześnie, Dawid Schmidt jako chief technology officer w Synthrone czuwa nad obszarem technologii oraz współodpowiada za dalszy rozwój produktu. Zadaniem zespołu zarządzającego jest wdrożenie efektywnej strategii rozwoju produktu, adekwatnej do zmieniających się potrzeb globalnych klientów. Nowa struktura pozwoli na jeszcze bliższą współpracę i pełną synergię Pathfinder 23 oraz Synthrone, które od kilku lat funkcjonują wspólnie na globalnym rynku e-commerce.
Sławomir Kroczak poza Synthrone
Po pięciu latach z Synthrone pożegnał się jego współtwórca - Sławomir Kroczak, który od listopada 2020 pełnił rolę managing directora spółki. Wcześniej przez 4 lata jako chief technology officer, współtworzył narzędzie, odpowiadając za obszar technologii.
- Synthrone to inteligentne rozwiązanie typu end-to-end do zintegrowanej komunikacji marki i analityki w E-commerce. To jak dobrze się sprawdza i jak w efektywny sposób wspiera działania naszych Klientów, jest w olbrzymiej mierze zasługą Sławka. Dziękujemy mu za wkład w rozwój Brand New Galaxy i życzymy dalszych sukcesów - komentuje zmiany Jakub Krawczyk, chief operating officer w BNG.
Sławomir Kroczak uruchamia nowe przedsięwzięcie, o którym poinformuje wkrótce.
Synthrone wspiera obecność marek w e-commerce w obszarach tworzenia, przechowywania i dostarczania treści produktowych do platform sklepowych oraz analizy obecności marek online przy wykorzystaniu najnowszych technologii, m.in. sztucznej inteligencji czy ekosystemu Big Data Amazon. Klientami Synthrone są największe globalne marki z branży FMCG i beauty.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Waligóra i Kinga Barczewska-Pflanz na czele Synthrone. Odchodzi Sławomir Kroczak