SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Top Gear” mocno w dół, zyskuje „Auto Świat Poradnik”

W lutym 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym 2015 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2014 roku zwiększyła się o 1,34 proc. i wyniosła 106 535 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 13,25 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 72 456 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w analizowanym okresie należało do „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w lutym br. wyniósł 49 980 egz., po wzroście o 0,52 proc. Drugą lokatę zajął magazyn „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 45 051 egz., po wzroście o 4,14 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja podium przypadła magazynowi „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 22,29 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 31 985 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

194 904

106 535

106 535

194 989

105 128

105 128

Auto Świat

117 531

73 444

72 456

130 642

88 846

83 521

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

90 000

49 980

49 980

88 000

49 722

49 722

Auto Świat Poradnik

67 989

45 051

45 051

71 996

43 261

43 261

Top Gear

63 997

31 985

31 985

72 986

41 159

41 159

Auto Motor i Sport

52 040

26 068

26 068

54 412

28 677

28 677

Świat Motocykli

27 000

15 574

15 574

30 000

15 650

15 650

Automobilista

19 400

7 614

7 459

19 700

8 224

8 189

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 1,23 proc., a wynik „Auto Świata” - o 2,60 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 26,45 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto”, a najwięcej stracił tutaj „Top Gear” - było to 39,39 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

194 904

106 535

106 535

194 874

105 336

105 243

Auto Świat

117 531

73 444

72 456

119 481

71 667

70 620

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

90 000

49 980

49 980

87 972

39 709

39 524

Auto Świat Poradnik

67 989

45 051

45 051

69 996

36 489

36 489

Top Gear

63 997

31 985

31 985

89 974

52 770

52 770

Auto Motor i Sport

52 040

26 068

26 068

51 997

29 102

29 102

Świat Motocykli

27 000

15 574

15 574

37 000

15 717

15 717

Automobilista

19 400

7 614

7 459

19 500

7 826

7 826

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Top Gear” mocno w dół, zyskuje „Auto Świat Poradnik”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl