"Top Model" w nowym paśmie zyskał widzów
Trzy pierwsze odcinki 13. edycji programu „Top Model” obejrzało na antenie TVN średnio 646 tys. widzów. To więcej niż w poprzednim sezonie, gdy show nadawano w innym paśmie.
Tej jesieni program „Top Model” ponownie nadawany jest w środowe wieczory o godz. 21.30. Po trzech pierwszych odcinkach emitowanych między 4 a 18 września modowe reality-show śledziło przed telewizorami średnio 646 tys. widzów, co dało stacji TVN 7,09 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów i 10 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measuremen, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek, który obejrzało średnio 663 tys. widzów, a przynajmniej przez minutę „Top Model” dotarł średnio do 1,4 mln odbiorców. W porze emisji programu TVN uplasował się na pozycji wicelidera rynku, zaraz za telewizyjną Dwójką.
“Top Model” w środowym paśmie z lepszymi wynikami
Program „Top Model”, który w tym sezonie wrócił do środowego, wieczornego pasma poprawił swoje wyniki. Poprzedni, 12. sezon, który emitowano jesienią ubiegłego roku w soboty o 20.00 po trzech odcinkach śledziło 626 tys. osób, co przełożyło się na 5,7 proc. udziału stacji TVN wśród wszystkich widzów oraz 8,7 proc. w grupie 16-49.
Czytaj także: Nowy format dla fanów „Top Model”. TVN pokaże go w Playerze
W bieżącym sezonie „Top Model” potencjał uczestników ponownie oceniają: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński. W tej edycji w roli współprowadzącej u boku Michała Piróga zadebiutowała finalistka poprzedniej odsłony programu, Sofia Konecka-Menescal.
„Top Model” powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”. Nagrodą dla zwycięzcy jest kontrakt z międzynarodową agencją modelek, sesja okładkowa w magazynie oraz 200 tys. zł. Program jest obecny na antenie TVN od wiosny 2010 roku.
Dołącz do dyskusji: "Top Model" w nowym paśmie zyskał widzów