SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy wybiera firmy badawcze do dwuletniej współpracy

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę w zakresie badań marketingowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Planuje wybrać maksymalnie 6 firm, zawrze z nimi tzw. umowy ramowe na okres 2 lat.

Wybrane w przetargu agencje będą świadczyć dla Totalizatora usługi, które umożliwią realizację badania, wykorzystując różnorodne rozwiązania: standardowe techniki imetodologie (FGI, IDI, CAWI, CAPI In-hall test, etc.) jak i niestandardowe (np. wirtualna etnografia, moderowanie społeczności on-line, pomiary pasywne oraz analizy statystyczne adekwatne do problemu badawczego etc.).

Poszczególne badania, jeśli jest to uzasadnione, mogą być realizowane modułami, różniącymi się metodologią. Moduły mogą być realizowane równocześnie lub następować po sobie.

Do zadań wybranych agencji należeć będzie m.in. tworzenie materiałów przeznaczonych do przeprowadzenia badania
i przedstawienia wyników badań,
w tym m.in.: tworzenie koncepcji badania; tworzenie narzędzi badawczych, w tym: narzędzi rekrutacyjnych, kwestionariuszy  ilościowych, scenariuszy wywiadów pogłębionych (grupowych i indywidualnych) oraz innych
form kontaktu z badanymi; tworzenie tekstów skierowanych do badanych w ramach materiałów stymulacyjnych, takich jak instrukcje do ćwiczeń i zadań związanych z testowanymi propozycjami; tworzenie scenariuszy warsztatów, w ramach których rozpoznawane będą potrzeby badawcze dotyczące badania lub przetwarzane jego wyniki itp.

Badaniami zostanie objęty pełen zakres zdobywania wiedzy o: doświadczeniach konsumenta (Consumer Experience) związanych ze Światem Gier LOTTO, w obszarze gry na automatach, w e-kasynie TotalCasino, na stronie gry.lotto.pl (ilotto) oraz w
ewentualnych innych punktach styku klienta z biznesem.

Analizom będą też poddawane opinie osób związanych bezpośrednio z Totalizatorem w wymiarze biznesowym. Obejmować to będzie m.in. badania postaw i opinii pracowników Totalizatora usprawniające procesy wewnątrz organizacji, w tym komunikację wewnętrzną, wprowadzanie zmian i nowości w ofercie wewnątrz organizacji, badania wspierające obszary HR (np. satysfakcji pracowniczej czy employer branding); badania opinii interesariuszy na temat działań spółki (np. przedstawicieli pierwszego
sektora, osoby ze świata mediów itp.); badania satysfakcji partnerów biznesowych.

W wyniku przeprowadzonego przetargu planowane jest dokonanie wyboru maksymalnie 6 firm, z którymi Totalizator będzie współpracować na zasadach określonych w umowie ramowej. Spółka zastrzega, że w okresie obowiązywania umowy może nie udzielać zleceń agencji - w takiej sytuacji nie będą jej przysługiwały jakiekolwiek roszczenia.

Przetarg trwa do 7 marca, a zwycięskie firmy będą pracować dla Totalizatora przez 2 lata. Spółka dopuszcza możliwość przedłużenia zawartych umów dwukrotnie - maksymalnie na kolejny rok za każdym razem.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera firmy badawcze do dwuletniej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl