TP liczy na 10.000 klientów usługi "business everywhere" w 2006
TP SA wprowadza nową usługę umożliwiającą dostęp do sieci firmowej.
Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadza na rynek usługę Business Everywhere (BE), która umożliwia korzystanie z korporacyjnej sieci internetowej poza siedzibą firmy, zapowiedzieli przedstawiciele spółki podczas środowej konferencji prasowej.
„Usługa którą wprowadzamy pozwala użytkownikom łączyć się z siecią internetową w pracy nie tylko w Polsce, ale również w 140 krajach świata. Do końca roku spodziewamy się, że z nowej oferty TP SA będzie korzystać kilkadziesiąt firm, czyli około kilkuset użytkowników” – powiedział Damian Biedulski z dywizji usług dla biznesu w TP SA.
Jego zdaniem do końca przyszłego roku liczba użytkowników końcowych powinna wzrosnąć do około 10 tys.
„Łączne opłaty w przypadku firmy zatrudniającej 50 osób szacujemy na 70-300 zł miesięcznie w zależności od aktywności danego użytkownika. Na razie nie przewidujemy wprowadzenia opłat za instalacje” – dodał Biedulski.
BE jest rozwiązaniem skierowanym do handlowców, telepracowników i wszystkich tych, którzy większość czasu spędzają poza siedzibą firmy. Użytkownik sam wybiera sposób łączenia się z siecią korporacyjną. Do dyspozycji ma wdzwaniany dostęp (ISDN, PSTN), dostęp szerokopasmowy (ADSL) oraz dostęp bezprzewodowy (WiFi, GPRS, EDGE, UMTS).
„Usługa korzysta z naszych sieci TP SA, lokalnych w danym kraju, a w przypadku bezprzewodowego dostępu z sieci komórkowej Orange. Istnieje oczywiście możliwość korzystania z dostępu internetowego oferowanego przez innych operatorów mobilnych” - dodaje Biedulski.
Do skorzystania z nowej usługi poprzez sieć stacjonarną użytkownik potrzebuje komputera przenośnego z zainstalowaną aplikacją Access Companion, specjalnego tokena oraz kodu PIN. W przypadku dostępu bezprzewodowego klient będzie musiał mieć również kartę WiFi, GPRS lub EDGE. Nowa usługa oferowana jest przez cały koncern France Telecom, głównego udziałowca TP SA.
Dołącz do dyskusji: TP liczy na 10.000 klientów usługi "business everywhere" w 2006