TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz
Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SAautorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usługgłosowych.
Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio,Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotówtelewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film,kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjachtelewizyjnych.
Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: CesarPueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora KreatywnegoEuro RSCG Jacka Szuleckiego.
Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampaniiodpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director,Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się MonikaZgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz