SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Traci RMF, Radio Zet i Trójka

Lokalne Polskie Radio lepsze od "Trójki". Dynamiczny wzrost Radia Plus

Na rynku radiowym bezapelacyjnym liderem pozostaje RMF FM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz Time sp. z o.o. Jednak już kolejny miesiąc z rzędu zmniejsza się udział w rynku stacji Stanisława Tyczyńskiego. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Udział w rynku RMF FM w okresie V-VII 2003 r. w porównaniu do poprzedniego okresu spadł z 23,2% do 22,8%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, które po chwilowym wzroście również traci. Słuchalność Zetki spadła z 19,6% do 19,3%.

Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które dzięki audycji "Lato z radiem" odrabia straty z 15,7 do 16,1%. Sporo straciła radiowa "Trójka" z 5,4% do 5,0%.

W badaniu po raz pierwszy w historii przedstawiamy Audytorium 17, czyli lokalne stacje PR. Rozgłośnie te w sumie osiągnęły lepszy wynik niż radiowa "Trójka".

Warto również podkreślić coraz lepsze wyniki Radia Plus. Ta radiowa sieć katolicka w ostatnim okresie zyskała najwięcej z 1,65% do 2,00%. (więcej poniżej):

 

udział w rynkuV-VII 2001V-VII 2002V-VII 2003
Radio RMF FM18,2%23,0%22,8%
Radio Zet18,4%17,8%19,3%
PR 119,4%18,7%16,1%
Audytorium 17 [17]6,3%5,2%5,4%
PR 34,7%4,6%5,0%
AGORA   [26]6,4%5,0%4,9%
ZPR [23/24]4,4%4,4%4,8%
Radio Maryja3,6%2,7%2,4%
Plus  [27/21]1,7%1,1%2,0%
Ad Point [9]1,7%1,7%1,6%
Radio Wawa1,4%1,2%1,3%
PR2 20,6%0,5%0,7%
Radiostacja0,3%0,4%0,5%
Multimedia [5]0,8%0,6%0,5%
Polskie Radio Bis0,1%0,2%0,2%
źródło: SMG/KRC Poland S.A., Radio Track; wskaźnik: udział w rynku; okres: V-VII 2001, V-VII, 2002, V-VII 2003; grupa docelowa: cała populacja; wielkość próby: 23811; miejsce, dni, godziny słuchania: wszystkie

Dołącz do dyskusji: Traci RMF, Radio Zet i Trójka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl