Traci RMF, Radio Zet i Trójka
Lokalne Polskie Radio lepsze od "Trójki". Dynamiczny wzrost Radia Plus
Na rynku radiowym bezapelacyjnym liderem pozostaje RMF FM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz Time sp. z o.o. Jednak już kolejny miesiąc z rzędu zmniejsza się udział w rynku stacji Stanisława Tyczyńskiego. (więcej poniżej)
|
Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które dzięki audycji "Lato z radiem" odrabia straty z 15,7 do 16,1%. Sporo straciła radiowa "Trójka" z 5,4% do 5,0%.
W badaniu po raz pierwszy w historii przedstawiamy Audytorium 17, czyli lokalne stacje PR. Rozgłośnie te w sumie osiągnęły lepszy wynik niż radiowa "Trójka".
Warto również podkreślić coraz lepsze wyniki Radia Plus. Ta radiowa sieć katolicka w ostatnim okresie zyskała najwięcej z 1,65% do 2,00%. (więcej poniżej):
udział w rynku | V-VII 2001 | V-VII 2002 | V-VII 2003 |
Radio RMF FM | 18,2% | 23,0% | 22,8% |
Radio Zet | 18,4% | 17,8% | 19,3% |
PR 1 | 19,4% | 18,7% | 16,1% |
Audytorium 17 [17] | 6,3% | 5,2% | 5,4% |
PR 3 | 4,7% | 4,6% | 5,0% |
AGORA [26] | 6,4% | 5,0% | 4,9% |
ZPR [23/24] | 4,4% | 4,4% | 4,8% |
Radio Maryja | 3,6% | 2,7% | 2,4% |
Plus [27/21] | 1,7% | 1,1% | 2,0% |
Ad Point [9] | 1,7% | 1,7% | 1,6% |
Radio Wawa | 1,4% | 1,2% | 1,3% |
PR2 2 | 0,6% | 0,5% | 0,7% |
Radiostacja | 0,3% | 0,4% | 0,5% |
Multimedia [5] | 0,8% | 0,6% | 0,5% |
Polskie Radio Bis | 0,1% | 0,2% | 0,2% |
źródło: SMG/KRC Poland S.A., Radio Track; wskaźnik: udział w rynku; okres: V-VII 2001, V-VII, 2002, V-VII 2003; grupa docelowa: cała populacja; wielkość próby: 23811; miejsce, dni, godziny słuchania: wszystkie |
Dołącz do dyskusji: Traci RMF, Radio Zet i Trójka