TV Puls ruszy 28 października
Telewizja Puls i dom sprzedaży At Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Rozpocznie się ona wraz ze startem nowej formuły stacji, zaplanowanym na 28 października tego roku.
TV Puls będzie dostępna indywidualnie lub w pakietach
reklamowych wraz z innymi kanałami z oferty At Media. Dzięki
pozyskaniu Pulsu dom sprzedaży będzie mógł zaoferować klientom
reklamowym większy zasięg ich kampanii. Dotychczas At Media
oferowała zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 31
tematycznych kanałach, teraz dołączy do nich TV Puls dystrybuowana
za pośrednictwem nadajników naziemnych.
Podpisaniu umowy z At Media nie towarzyszyły żadne nowe zapowiedzi
programowe, szefów zmieniającego się kanału. Ramówka stacji na
niespełna 3 tygodnie przed startem wciąż pozostaje nieznana.
Dzięki prasowym informacją wiemy, że znaleźć się w niej mają teleturnieje "Najgorszy polski kierowca" i "Are You Smarter Than a 5th Grader", które wyprodukuje firma Mastiff Media Polska.
Poza tym TV Puls przygotowuje codzienny program informacyjny, pracami nad projektem kieruje Amelia Łukasiak. Głównie wydanie "Puls Raportu" będzie emitowane o 19.30, zaś wieczorne - o 22.00.
Redakcją pogodową organizuje Katarzyna Trzaskalska, która przeszła z TVP1. Niebawem dołączy do niej Maja Popielarska z TVN, pojawi się także trzecia prezenterka. Z kolei sportem kieruje Mariusz Jankowski, wcześniej dziennikarz sportowy Polsatu.
Dołącz do dyskusji: TV Puls ruszy 28 października