SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV Puls ruszy 28 października

Telewizja Puls i dom sprzedaży At Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Rozpocznie się ona wraz ze startem nowej formuły stacji, zaplanowanym na 28 października tego roku.

TV Puls będzie dostępna indywidualnie lub w pakietach reklamowych wraz z innymi kanałami z oferty At Media. Dzięki pozyskaniu Pulsu dom sprzedaży będzie mógł zaoferować klientom reklamowym większy zasięg ich kampanii. Dotychczas At Media oferowała zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 31 tematycznych kanałach, teraz dołączy do nich TV Puls dystrybuowana za pośrednictwem nadajników naziemnych.

Podpisaniu umowy z At Media nie towarzyszyły żadne nowe zapowiedzi programowe, szefów zmieniającego się kanału. Ramówka stacji na niespełna 3 tygodnie przed startem wciąż pozostaje nieznana.

Dzięki prasowym informacją wiemy, że znaleźć się w niej mają teleturnieje "Najgorszy polski kierowca" i "Are You Smarter Than a 5th Grader", które wyprodukuje firma Mastiff Media Polska.

Poza tym TV Puls przygotowuje codzienny program informacyjny, pracami nad projektem kieruje Amelia Łukasiak. Głównie wydanie "Puls Raportu" będzie emitowane o 19.30, zaś wieczorne - o 22.00.

Redakcją pogodową organizuje Katarzyna Trzaskalska, która przeszła z TVP1. Niebawem dołączy do niej Maja Popielarska z TVN, pojawi się także trzecia prezenterka. Z kolei sportem kieruje Mariusz Jankowski, wcześniej dziennikarz sportowy Polsatu.

Dołącz do dyskusji: TV Puls ruszy 28 października

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl