SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Republika z nowym programem. Jak "W tyle wizji" i "Szkło kontaktowe"

W wieczornej ramówce Telewizji Republika pojawił się program „Piachem w tryby”. Gospodarze jego pierwszego wydania to Michał Rachoń, Łukasz Jankowski i Piotr Lisiewicz.

Michał Rachoń i Łukasz Jankowski w "Piaskiem w tryby", fot. screen z TV RepublikaMichał Rachoń i Łukasz Jankowski w

„Piachem w tryby” ma być podsumowaniem najważniejszych politycznych wydarzeń dnia. Program składa się z dwóch 20-minutowych części. Będzie emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 21.45.

W programie prowadzący (w pierwszym wydaniu Michał Rachoń, Łukasz Jankowski i Piotr Lisiewicz) żartobliwie, z dystansem komentują bieżące wydarzenia polityczne, pokazywane w krótkich fragmentach programów różnych nadawców. Podobną konwencję mają nadawane od wielu lat w TVN24 "Szkło kontaktowe", a także "W tyle wizji" obecne w poprzedniej odsłonie TVP Info. Z kolei Telewizja wPolsce.pl (Fratria) od połowy stycznia br. pokazuje “Politykę na deser”.

„Piachem w tryby” to kolejna nowość w wieczornej ramówce Telewizji Republika. Miesiąc temu na antenie pojawił się cykl „#RepublikaWieczór”, emitowany codziennie o godz. 22.30. Jego gospodarzem jest Adrian Borecki, do stycznia br. dziennikarz „Wiadomości” TVP. 

CZYTAJ TEŻ: Anna Popek w Telewizji Republika. Prowadzi codzienny cykl

Natomiast w połowie lutego program „Mówi się” Jacka Sobali przesunięto z godz. 21.25 na 21.45, a o 20 minut wcześniej niż poprzednio - „Codziennie *****burzę” prowadzoną przez Macieja Kożuszka.

Z kolei od drugiej połowy marca w piątki o godz. 20 można oglądać „Agorę Klarenbaha”. Adrian Klarenbach, w ostatnich latach związany z TVP Info i Polskim Radiem, prowadzi też w TV Republika przedpołudniowe programy „Po 9” i „Po 10”.

CZYTAJ TEŻ: TV Republika rozszerza zasięg w naziemnej telewizji cyfrowej

TV Republika ze wzrostem oglądalności i cen reklam

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 182 435 osób, co dało 3,13 proc. udziału w rynku oglądalności (rok wcześniej udział stacji wyniósł 0,1 proc.). 

Po skokowym wzroście oglądalności Polsat Media już dwa razy mocno podniósł ceny reklam w stacji (pierwszym razem z 550 zł za spot do ponad 12 tys. zł). Ostatnia jak na razie podwyżka obowiązuje od początku marca. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W 2022 roku Telewizja Republika zanotowała wzrost przychodów o 10,9 proc. do 19,53 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 228,1 do 33,8 tys. zł. Dodatnią rentowność osiągnęła dopiero drugi raz w swojej 10-letniej historii.


 

Dołącz do dyskusji: TV Republika z nowym programem. Jak "W tyle wizji" i "Szkło kontaktowe"

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bs77
Kolejne seanse nienawiści i poniżania w stylu TVPiS?
odpowiedź
User
sss
Musielby mi zapłacić za każdy obejarzany program co najmniej milion zł, aby włączył to g....
odpowiedź
User
xdd
Czy mozna dzwonic do studia?
odpowiedź