TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube
Biuro reklamy TVN właśnie rozpoczyna sprzedaż reklam na swoich kanałach w serwisie YouTube.
W tym celu TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt reklamowy Reach Max +. - Dzięki pakietowi Reach Max +, który łączy siłę TVN’owskich serwisów on-line (player.pl, tvn.pl, tvn24.pl) i kanałów własnych na YouTube z potencjałem portali naszych partnerów, oferujemy największy jakościowy zasięg video online treści telewizyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego, TVN.
Nadawca zapowiada, że reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media.
- TVN to najsilniejsza polska stacja telewizyjna na YouTube’ie. W środowisku serwisu YouTube możemy dostarczać nasze jakościowe i bezpieczne reklamowo treści z obecnie dużo większym potencjałem zasięgowym. Marki potrzebują takiego środowiska, żeby mogły skutecznie budować swoje atrybuty, a teraz możemy dać im taką możliwość w naszej ofercie reklamowej - komentuje nam Bogłowski.
TVN na YouTube posiada 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Ich sumaryczna liczba wyświetleń w listopadzie ub.r. wyniosła 154 mln.
Dołącz do dyskusji: TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube