TVN nowym liderem, TV Republika mocno w dół
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat, TVP2, TVP i TVN24. Duży spadek oglądalności zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 29 stycznia do 4 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,89 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 30 stycznia na antenie stacji obejrzało 2,63 mln widzów (22,59 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 1,51 mln widzów (emisja 30 stycznia; 8. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się serwis „19.30” Jedynki z 1,51 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,41 mln; wtorek).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,11 mln oglądających. Przełożyło się to na 19,90 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się PŚ w skokach narciarskich. Zawody pokazane 4 lutego w TVN śledziło 1,86 mln widzów (18,43 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 3 lutego show „The Voice Senior”, który w Dwójce miał średnio 1,82 mln osób. Dało to stacji 17,20 proc. udziału.
TVN nowym liderem
Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,23 proc. Wynik kanału zwiększył się o 1,37 pkt. proc. TVN na pierwsze miejsce awansował z pozycji piątej.
Na drugą lokatę spadł kanał TVN24, który miał 8,17 proc. udziału (w dół o 0,27 proc.).
Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,89 proc. (+ 0,57 pkt. proc.).
Czwarta była TVP1, która spadła z miejsca drugiego. Wynik kanału spadł o 0,68 pkt. proc. do 7,19 proc. Czołową piątkę uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji czwartej (6,83 proc.; w dół o 0,05 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 28,93 proc. do 30,14 proc.
TV Republika mocno w dół
Wśród czołowych stacji informacyjnych 6. pozycję utrzymała Telewizja Republika (3,58 proc.; - 0,55 proc.).
10. lokatę zajął Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,41 pkt. proc. do 2 proc.
16. pozycję (po spadku z 12.) zajęło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmalał o 0,40 proc. do 1,36 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, TV Republika mocno w dół