TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało najwyższy miesięczny udział w swojej historii. Największy wzrost dotyczył jednak kanału Domo+, z kolei znów najwięcej stracił Fashion.
Udział TVN Style we wrześniu br. wyniósł 0,72 proc. po wzroście względem września ub.r. aż o 90,5 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy miesięczny udział w swojej ponad 8-letniej historii.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział wzrósł o 5,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,46 proc., po wzroście o 11,1 proc.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż o 110 proc. i wyniósł 0,13 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziewiątej na siódmą.
Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
wrzesień | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 20 132 | 0,377 | 40 338 | 0,718 |
TLC | 26 071 | 0,488 | 28 873 | 0,514 |
TVN Turbo | 22 194 | 0,415 | 25 906 | 0,461 |
Polsat Play | 15 098 | 0,283 | 19 477 | 0,347 |
Polsat Cafe | 14 643 | 0,274 | 15 087 | 0,269 |
Domo+ | 3 198 | 0,060 | 7 064 | 0,126 |
kuchnia+ | 4 441 | 0,083 | 6 956 | 0,124 |
ITV | 4 823 | 0,090 | 4 100 | 0,073 |
Club TV | 3 603 | 0,067 | 3 248 | 0,058 |
BBC Lifestyle | 4 352 | 0,081 | 1 942 | 0,035 |
Viacom Blink | - | - | 1 725 | 0,031 |
Wedding TV | 1 062 | 0,020 | 1 475 | 0,026 |
Fashion | 520 | 0,010 | 125 | 0,002 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej. Jej udział wzrósł aż o 98,6 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i przekroczył granicę 1 proc., bo wyniósł 1,03 proc. Drugie miejsce zajęło TLC (0,72 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.), a trzecie było TVN Turbo (niecałe 0,72 proc., + 2,1 proc.).
Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,3 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
wrzesień | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 11 510 | 0,517 | 24 495 | 1,027 |
TLC | 15 147 | 0,681 | 17 174 | 0,720 |
TVN Turbo | 15 638 | 0,703 | 17 135 | 0,718 |
Polsat Play | 7 281 | 0,327 | 9 759 | 0,409 |
Polsat Cafe | 8 154 | 0,366 | 7 861 | 0,329 |
kuchnia+ | 2 777 | 0,125 | 3 777 | 0,158 |
Domo+ | 1 973 | 0,089 | 3 169 | 0,133 |
ITV | 3 161 | 0,142 | 2 711 | 0,114 |
Club TV | 1 658 | 0,075 | 1 848 | 0,077 |
BBC Lifestyle | 2 129 | 0,096 | 1 002 | 0,042 |
Viacom Blink | - | - | 951 | 0,040 |
Wedding TV | 616 | 0,028 | 778 | 0,033 |
Fashion | 366 | 0,016 | 80 | 0,003 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu br. był magazyn „Wiem co jem, wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął aż 295 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Po jednym miejscu zajęły transmisje nadane przez TLC oraz Polsat Play.
Raport TOP programów | Wszyscy 4+ | |||
Program | Stacja | AMR | SHR % | |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 294 855 | 3,24 | |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 224 444 | 1,69 | |
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ | TVN Style | 208 153 | 1,40 | |
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ | TLC | 205 383 | 1,36 | |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 199 335 | 1,75 | |
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ | TVN Style | 189 669 | 2,01 | |
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 186 783 | 1,61 | |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW | Polsat Play | 169 767 | 1,97 | |
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ | TVN Style | 167 882 | 2,56 | |
KOBIETA BEZ TWARZY /FILM DOK.USA/ | TVN Style | 167 236 | 2,94 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+
Nieuczciwa konkurencja to jest.