SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+

We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało najwyższy miesięczny udział w swojej historii. Największy wzrost dotyczył jednak kanału Domo+, z kolei znów najwięcej stracił Fashion.

Udział TVN Style we wrześniu br. wyniósł 0,72 proc. po wzroście względem września ub.r. aż o 90,5 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy miesięczny udział w swojej ponad 8-letniej historii.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział wzrósł o 5,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,46 proc., po wzroście o 11,1 proc.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż o 110 proc. i wyniósł 0,13 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziewiątej na siódmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
wrzesień20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style20 1320,37740 3380,718
TLC26 0710,48828 8730,514
TVN Turbo22 1940,41525 9060,461
Polsat Play15 0980,28319 4770,347
Polsat Cafe14 6430,27415 0870,269
Domo+ 3 1980,0607 0640,126
kuchnia+ 4 4410,0836 9560,124
ITV4 8230,0904 1000,073
Club TV 3 6030,0673 2480,058
BBC Lifestyle4 3520,0811 9420,035
Viacom Blink--1 7250,031
Wedding TV1 0620,0201 4750,026
Fashion5200,0101250,002


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style
, która awansowała z pozycji trzeciej. Jej udział wzrósł aż o 98,6 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i przekroczył granicę 1 proc., bo wyniósł 1,03 proc. Drugie miejsce zajęło TLC (0,72 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.), a trzecie było TVN Turbo (niecałe 0,72 proc., + 2,1 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,3 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
wrzesień20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style11 5100,51724 4951,027
TLC15 1470,68117 1740,720
TVN Turbo15 6380,70317 1350,718
Polsat Play7 2810,3279 7590,409
Polsat Cafe8 1540,3667 8610,329
kuchnia+ 2 7770,1253 7770,158
Domo+ 1 9730,0893 1690,133
ITV3 1610,1422 7110,114
Club TV 1 6580,0751 8480,077
BBC Lifestyle2 1290,0961 0020,042
Viacom Blink--9510,040
Wedding TV6160,0287780,033
Fashion3660,016800,003


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu br. był magazyn „Wiem co jem, wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął aż 295 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Po jednym miejscu zajęły transmisje nadane przez TLC oraz Polsat Play.

Raport TOP programówWszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style294 8553,24
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style224 4441,69
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./TVN Style208 1531,40
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/TLC205 3831,36
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./TVN Style199 3351,75
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./TVN Style189 6692,01
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./TVN Style186 7831,61
SMIERC NA 1000 SPOSOBOWPolsat Play169 7671,97
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/TVN Style167 8822,56
KOBIETA BEZ TWARZY /FILM DOK.USA/TVN Style167 2362,94


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
To zaskakujące. TVN Style bardzo się popsuło od jakiegoś czasu. Rzeczywiście najlepsze jest Wiem, co jem, Magiel również trzyma formę, to samo Super NIania. Szkoda, że nie ma już Rewolucji na talerzu (dlaczego???). Jednak wielu programów po prostu nie da się oglądać!
odpowiedź
User
obserwator
Łupina łupie konkurencję! Brawo
odpowiedź
User
gs
Życzę spuszczenia lania TLC. Na gołą d.
Nieuczciwa konkurencja to jest.
odpowiedź