TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych
W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do października 2015 roku wynik ten wzrósł o 9,09 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,23 proc. i wyniósł 0,56 proc.
Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik jednak poszedł do góry o 17,78 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w październiku br. wyniósł 0,06 proc., a stacja awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei jedyną stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
||
październik |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,66% |
0,72% |
9,09% |
TVN Turbo |
0,43% |
0,56% |
30,23% |
Polsat Play |
0,45% |
0,53% |
17,78% |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,43% |
22,86% |
TLC |
0,29% |
0,31% |
6,90% |
Domo |
0,12% |
0,15% |
25,00% |
Discovery Life |
0,12% |
0,13% |
8,33% |
Kuchnia+ |
0,08% |
0,11% |
37,50% |
Polsat Food |
0,09% |
0,08% |
-11,11% |
Lifetime |
0,03% |
0,06% |
100,00% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,04% |
-20,00% |
E!Entertainment |
0,03% |
0,03% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w październiku br. wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 20 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,92 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 41,54 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po wzroście o 8,62 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskała Kuchnia+ (jej udział wzrósł o 57,14 proc. do 0,11 proc.), a jedyny spadek odnotował Polsat Food (było to 40 proc. do 0,06 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
październik |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,85% |
1,02% |
20,00% |
TVN Turbo |
0,65% |
0,92% |
41,54% |
Polsat Play |
0,58% |
0,63% |
8,62% |
Polsat Cafe |
0,33% |
0,44% |
33,33% |
TLC |
0,37% |
0,37% |
0,00% |
Discovery Life |
0,13% |
0,18% |
38,46% |
Domo |
0,12% |
0,16% |
33,33% |
Kuchnia+ |
0,07% |
0,11% |
57,14% |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,06% |
0,00% |
E!Entertainment |
0,05% |
0,06% |
20,00% |
Polsat Food |
0,10% |
0,06% |
-40,00% |
Lifetime |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych