SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych

W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do października 2015 roku wynik ten wzrósł o 9,09 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,23 proc. i wyniósł 0,56 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik jednak poszedł do góry o 17,78 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w październiku br. wyniósł 0,06 proc., a stacja awansowała z miejsca 11. na 10.

Z kolei jedyną stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

październik

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,66%

0,72%

9,09%

TVN Turbo

0,43%

0,56%

30,23%

Polsat Play

0,45%

0,53%

17,78%

Polsat Cafe

0,35%

0,43%

22,86%

TLC

0,29%

0,31%

6,90%

Domo

0,12%

0,15%

25,00%

Discovery Life

0,12%

0,13%

8,33%

Kuchnia+

0,08%

0,11%

37,50%

Polsat Food

0,09%

0,08%

-11,11%

Lifetime

0,03%

0,06%

100,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,04%

-20,00%

E!Entertainment

0,03%

0,03%

0,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w październiku br. wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 20 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,92 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 41,54 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po wzroście o 8,62 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskała Kuchnia+ (jej udział wzrósł o 57,14 proc. do 0,11 proc.), a jedyny spadek odnotował Polsat Food (było to 40 proc. do 0,06 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

październik

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,85%

1,02%

20,00%

TVN Turbo

0,65%

0,92%

41,54%

Polsat Play

0,58%

0,63%

8,62%

Polsat Cafe

0,33%

0,44%

33,33%

TLC

0,37%

0,37%

0,00%

Discovery Life

0,13%

0,18%

38,46%

Domo

0,12%

0,16%

33,33%

Kuchnia+

0,07%

0,11%

57,14%

BBC Lifestyle

0,06%

0,06%

0,00%

E!Entertainment

0,05%

0,06%

20,00%

Polsat Food

0,10%

0,06%

-40,00%

Lifetime

0,04%

0,04%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
BRAWO TVN STYLE.. Brawo TVN Turbo... BRAWO TVN 24 BIS... BRAWO TVN 24... Jesteście WSPANIALI.
0 0
odpowiedź
User
js
Lepiej nie jeździć zbyt turbo, bo to niebezpieczne.
0 0
odpowiedź
User
takie tam
Najlepsze jest dla mnie osobiście tylko TVN Turbo (...) TVN Style nie oglądam - kiedyś było lepsze moim zdaniem niż teraz obecnie (...) wykasowane jak zawsze Polsat Play i Polsat Cafe - gdyż nie oglądam stacji Polsatu które charakteryzują się "dnem dna bez dna" oraz nic tam nie ma oprócz reklam. Wiele innych stacji również jest do niczego - jak na przykład Tele 5 (...) oraz niestety ale wszystkie inne należące do Polsatu - wykasowane, wystarczy że na chwilę spojrzysz i zobaczysz jak wygląda i prezentuje się taka stacja - pozostaje tylko wykasować...
0 0
odpowiedź