TVP ABC liderem wśród kanałów dziecięcych. 0,04 proc. udziału Da Vinci Learning
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w listopadzie br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł teleTOON+, a najwięcej stracił Polsat JimJam. 0,04 proc. udziału w analizowanym okresie miał Da Vinci Learning - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z drugiego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w listopadzie 2017 roku zajął TVN. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem listopada 2016 roku zwiększył się o 8,35 proc. i wyniósł 9,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Na drugie miejsce spadł Polsat. Jego udział zmniejszył się o 26,89 proc. do 9,19 proc.
Podium uzupełnia kanał TVP ABC - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł o 7,01 proc. do 8,24 proc.
Oczko niżej znalazł się Puls 2, awansujący z piątej lokaty. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 8,29 proc. do 6,66 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.
Z czwartego na piąte miejsce spadł Nickelodeon, którego udział zmalał o 23,05 proc. do 5,34 proc.
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,98 proc. udziału; wzrost o 26,35 proc.) i Disney Junior (3,43 proc. udziału; + 14,33 proc.).
Największym wzrostem, wynoszącym 187,27 proc. do 1,58 proc., pochwalić się mógł teleTOON+.
Z kolei najwięcej stracił Polsat JimJam. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się o 46,11 proc. do 0,97 proc. udziału.
0,04 proc. udziału zanotował edukacyjny kanał Da Vinci Learning, który w naszym kraju dostępny jest od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od lipca br. Od początku września br. zaczął emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.
Warto dodać, że w top 90 znalazły się wszystkie kanały dziecięce dostępne na rynku.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w listopadzie 2017 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,24 proc. Zwiększył się on o 13,76 proc.
Drugi był Disney Channel (do góry o 1,64 proc. do 0,62 proc.), który wyprzedził Nickelodeon (-17,91 proc. do 0,55 proc.).
Największy wzrost, wynoszący 100 proc. do 0,12 proc., także i tutaj zanotował teleTOON+. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Polsat JimJam - było to 45,83 proc. do 0,13 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: TVP ABC liderem wśród kanałów dziecięcych. 0,04 proc. udziału Da Vinci Learning