SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info na czele kanałów tematycznych. Polsat Sport mocno do góry (top 25)

We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansowało TVP Info. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24, a największy wzrost w obu grupach zanotował Polsat Sport. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych we wrześniu 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,35 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W sierpniu 2014 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,14 proc., po wzroście jednak o 13,77 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TTV, która przed rokiem była czwarta. Jej udział zwiększył się o 15,50 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,49 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,43 proc., po wzroście wynoszącym 3,62 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była szósta (1,12 proc.; wzrost o 17,89 proc.).

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,09 proc.; do góry o 15,96 proc.), Polsat Sport (1,06 proc.; + 140,91 proc. - najbardziej w top 10), TVP Regionalna (1,02 proc.; + 0,99 proc.), Polsat Sport News (0,78 proc.; + 69,57 proc.) i Polo TV (0,77 proc.; + 18,46 proc.).

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

wrzesień 2014

wrzesień 2015

SHR %

SHR %

1

TVP INFO

2,68%

3,35%

2

TVN24

2,76%

3,14%

3

TTV

1,29%

1,49%

4

TVP Seriale

1,38%

1,43%

5

TVP Rozrywka

0,95%

1,12%

6

Polsat News

0,94%

1,09%

7

Polsat Sport

0,44%

1,06%

8

TVP Regionalna

1,01%

1,02%

9

Polsat Sport News

0,46%

0,78%

10

Polo TV

0,65%

0,77%

11

Stopklatka

0,76%

0,72%

12

TVP Historia

0,51%

0,66%

13

Fokus TV

0,47%

0,65%

14

ATM Rozrywka

0,72%

0,63%

15

TVN Style

0,68%

0,62%

16

TVP ABC

0,50%

0,62%

17

Nickelodeon

0,66%

0,59%

18

AXN

0,59%

0,56%

19

Cartoon Network

0,54%

0,56%

20

Discovery

0,64%

0,55%

21

Eurosport

0,36%

0,49%

22

Polsat Film

0,47%

0,49%

23

TVN Turbo

0,48%

0,45%

24

Polsat Play

0,54%

0,43%

25

Eska TV

0,55%

0,42%

W grupie 16-49 we wrześniu 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do września 2014 roku zmniejszył się o 2,83 proc. i wyniósł 2,18 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,75 proc.; wzrost o 24,11 proc.). Na trzecią pozycję (z drugiej) spadły TVP Seriale (1,63 proc.; do góry o 15,60 proc.).

Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu pochwalić się mógł Polsat Sport było to 121,95 proc. do 0,91 proc. Zaś największy spadek - o 4,88 proc. do 0,78 proc. - odnotowała Stopklatka TV.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

wrzesień 2014

wrzesień 2015

SHR %

SHR %

1

TVN24

2,12%

2,18%

2

TTV

1,41%

1,75%

3

TVP Seriale

1,41%

1,63%

4

TVP INFO

1,01%

1,51%

5

Polo TV

0,97%

1,13%

6

TVP Rozrywka

0,86%

1,12%

7

Polsat Sport

0,41%

0,91%

8

TVN Style

0,88%

0,85%

9

Polsat News

0,77%

0,79%

10

Stopklatka

0,82%

0,78%

11

Polsat Film

0,70%

0,77%

12

Fokus TV

0,51%

0,76%

13

Comedy Central

0,80%

0,76%

14

Eska TV

0,93%

0,73%

15

ATM Rozrywka

0,94%

0,72%

16

TVN Turbo

0,76%

0,68%

17

Discovery

0,91%

0,67%

18

TVP Historia

0,50%

0,62%

19

Polsat Sport News

0,33%

0,62%

20

TVP ABC

0,41%

0,60%

21

Polsat Play

0,61%

0,56%

22

TVP Regionalna

0,51%

0,56%

23

National Geographic

0,54%

0,53%

24

AXN

0,59%

0,52%

25

TLC

0,40%

0,46%

Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele kanałów tematycznych. Polsat Sport mocno do góry (top 25)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sepp Zblatter
To po co było zwalniać c z roboty Pana redaktora Sandacza... :-) :-) :-)
odpowiedź
User
Janina z Będzina
Halina jest zrozpaczona wynikami i dzisiaj nic nie napisze.
odpowiedź
User
San Martin
Panie Prezesie Daszczyński, życzę powodzenia we wszystkim w podzięce za zwolnienie z funkcji najbardziej niekompetentnej, a jednocześnie wyjątkowo złego człowieka, pani dyrektor. Otaczającej się równie jak ona niekompetentnymi i złymi ludźmi. Ucieleśnieniem wszystkiego co najgorsze w sposobie zarządzania. Nareszcie!
odpowiedź