SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza

Tegoroczną 'bitwę sylwestrową' wygrała TVP 2 i wyemitowany program "Sylwester z dwójką: Gwiezdna Odyseja", który zgromadził 3,89 mln osób. Pokazywana przez Polsat "Sylwestrowa Moc Przebojów" miała 3,37 mln widzów.

Między 23.50 a 1.10 Dwójka miała 4,56 mln widzów i 35 proc. udziału w rynku, zaś Polsat w tym paśmie śledziło 3,77 mln osób (29 proc. udziału w rynku). TVP 1 emitująca między innymi "Toast noworoczny" miała 2,19 mln widzów (17 proc. udziału w rynku) - wynika z danych AGB NMR.
 

stacjaczasAMRSHR %
TVP223:50:00 - 24:09:59456274535,39%
Polsat23:50:00 - 24:09:59377557529,29%
TVP123:50:00 - 24:09:59219846317,05%
TVN23:50:00 - 24:09:594809653,73%

 

stacjatytułAMRSHR %
TVP2SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA389774328,96%
PolsatSYLWESTROWA MOC PRZEBOJOW337286326,37%


Najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2009 roku był teleturniej "Jaka to melodia?", który przyciągnął przed telewizory 6,15 mln widzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 42,6%). W pierwszy dzień roku największą ilość widzów zgromadził Teleexpress - 6,4 mln widzów. Na drugim miejscu znalazły się Wiadomości z oglądalnością 5,8 mln widzów.

tytułdataAMRSHR %
TELEEXPRESS1.01.2010641383540,99%
JAKA TO MELODIA?31.12.2009615765742,63%
WIADOMOSCI1.01.2010585290534,11%
PLEBANIA1.01.2010536977233,88%
KLAN1.01.2010511418132,30%
SPORT31.12.2009502153933,99%
TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI1.01.2010463371332,42%
RATATUJ1.01.2010451625026,95%
FAKTY1.01.2010449747527,05%
SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA31.12.2009440683130,84%


Największy dobowy udział w rynku zarówno w Sylwestra, jak i w Nowy Rok miała TVP1. Druga pod względem udziałów była Dwójki, zaś trzecie miejsce przypadło Polsatowi.

KanałDataAMRSHR %
TVP131-12-2009180437722,38%
TVP101-01-2010228379724,85%
TVP231-12-2009155127919,24%
TVP201-01-2010128688914,00%
Polsat31-12-2009136945816,98%
Polsat01-01-2010128145913,95%
TVN31-12-200988743711,01%
TVN01-01-2010112933612,29%
TVN731-12-2009836251,04%
TVN701-01-20102522012,74%
TVN2431-12-20091346021,67%
TVN2401-01-20101683161,83%
TVP INFO31-12-20093559844,41%
TVP INFO01-01-20103576973,89%
TV431-12-20091574441,95%
TV401-01-20103416993,72%


Polacy, 31 grudnia, spędzili przed telewizorem średnio 5h i 23 minuty, zaś 1 stycznia - 6h i 8 minut.

Dołącz do dyskusji: TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan maria
Rzecz gustu, mi bardziej podobał się sylwester w Polsacie, oczywiście każdy ma prawo osądzić po swojemu.
odpowiedź
User
gembal
brawo Polsat!!!
odpowiedź