TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza
Tegoroczną 'bitwę sylwestrową' wygrała TVP 2 i wyemitowany program "Sylwester z dwójką: Gwiezdna Odyseja", który zgromadził 3,89 mln osób. Pokazywana przez Polsat "Sylwestrowa Moc Przebojów" miała 3,37 mln widzów.
Między 23.50 a 1.10 Dwójka miała 4,56 mln widzów i 35 proc. udziału w rynku, zaś Polsat w tym paśmie śledziło 3,77 mln osób (29 proc. udziału w rynku). TVP 1 emitująca między innymi "Toast noworoczny" miała 2,19 mln widzów (17 proc. udziału w rynku) - wynika z danych AGB NMR.
stacja | czas | AMR | SHR % |
TVP2 | 23:50:00 - 24:09:59 | 4562745 | 35,39% |
Polsat | 23:50:00 - 24:09:59 | 3775575 | 29,29% |
TVP1 | 23:50:00 - 24:09:59 | 2198463 | 17,05% |
TVN | 23:50:00 - 24:09:59 | 480965 | 3,73% |
stacja | tytuł | AMR | SHR % |
TVP2 | SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA | 3897743 | 28,96% |
Polsat | SYLWESTROWA MOC PRZEBOJOW | 3372863 | 26,37% |
Najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2009 roku był teleturniej "Jaka to melodia?", który przyciągnął przed telewizory 6,15 mln widzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 42,6%). W pierwszy dzień roku największą ilość widzów zgromadził Teleexpress - 6,4 mln widzów. Na drugim miejscu znalazły się Wiadomości z oglądalnością 5,8 mln widzów.
tytuł | data | AMR | SHR % |
TELEEXPRESS | 1.01.2010 | 6413835 | 40,99% |
JAKA TO MELODIA? | 31.12.2009 | 6157657 | 42,63% |
WIADOMOSCI | 1.01.2010 | 5852905 | 34,11% |
PLEBANIA | 1.01.2010 | 5369772 | 33,88% |
KLAN | 1.01.2010 | 5114181 | 32,30% |
SPORT | 31.12.2009 | 5021539 | 33,99% |
TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI | 1.01.2010 | 4633713 | 32,42% |
RATATUJ | 1.01.2010 | 4516250 | 26,95% |
FAKTY | 1.01.2010 | 4497475 | 27,05% |
SYLWESTER Z DWOJKA: GWIEZDNA ODYSEJA | 31.12.2009 | 4406831 | 30,84% |
Największy dobowy udział w rynku zarówno w Sylwestra, jak i w Nowy Rok miała TVP1. Druga pod względem udziałów była Dwójki, zaś trzecie miejsce przypadło Polsatowi.
Kanał | Data | AMR | SHR % |
TVP1 | 31-12-2009 | 1804377 | 22,38% |
TVP1 | 01-01-2010 | 2283797 | 24,85% |
TVP2 | 31-12-2009 | 1551279 | 19,24% |
TVP2 | 01-01-2010 | 1286889 | 14,00% |
Polsat | 31-12-2009 | 1369458 | 16,98% |
Polsat | 01-01-2010 | 1281459 | 13,95% |
TVN | 31-12-2009 | 887437 | 11,01% |
TVN | 01-01-2010 | 1129336 | 12,29% |
TVN7 | 31-12-2009 | 83625 | 1,04% |
TVN7 | 01-01-2010 | 252201 | 2,74% |
TVN24 | 31-12-2009 | 134602 | 1,67% |
TVN24 | 01-01-2010 | 168316 | 1,83% |
TVP INFO | 31-12-2009 | 355984 | 4,41% |
TVP INFO | 01-01-2010 | 357697 | 3,89% |
TV4 | 31-12-2009 | 157444 | 1,95% |
TV4 | 01-01-2010 | 341699 | 3,72% |
Polacy, 31 grudnia, spędzili przed telewizorem średnio 5h i 23 minuty, zaś 1 stycznia - 6h i 8 minut.
Dołącz do dyskusji: TVP2 wygrała z Polsatem sylwestrowy bój o widza