'Twist' stracił pozycję lidera
'Dziewczyna' była w lipcu najchętniej kupowana wśród miesięczników młodzieżowych.
”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) osiągnęła w lipcu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 220 779 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z lipcem 2005 roku oznacza wzrost o ponad 60 tys. egz.
Na drugim miejscu uplasował się ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią 169 466 egz., a na trzecie – ”Twist” (Bauer) z wynikiem 163 531 egz.
lipiec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 220779 | 159785 |
Popcorn | 169466 | 101715 |
Twist | 163531 | 155350 |
Fun Club | 135247 | - |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79217 | 76136 |
czerwiec 2006 i 2005
Dołącz do dyskusji: 'Twist' stracił pozycję lidera