SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem rynku

Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,62 mln widzów, o 110 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł.

Mateusz Ziółko, zwycięzca „Twoja twarz brzmi znajomo 10”; fot. Telewizja Polsat Mateusz Ziółko, zwycięzca „Twoja twarz brzmi znajomo 10”; fot. Telewizja Polsat

Polsat dziesiąty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 8 września do 17 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 15,63 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził odcinek z 27 października br.. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,93 mln osób.

Dla porównania, ósma edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 110 tys. widzów więcej, ale jej udział w grupie komercyjnej 16-49 był nieznacznie niższy. Oglądało ją średnio 1,71 mln osób, co przekładało się na 16,95 proc. udziału w grupie 4+, 14,58 w 16-49 i 15,34 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal był liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało tej stacji 8,03 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 7,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Sierocki na sobotę” i pasmo filmowe; 7,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków show wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, premierowe odcinki formatu pokazywane jesienią ub.r., zarobiły z reklam 28,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dobre wyniki oglądalności notowały również powtórki programu, pokazywane w niedzielne popołudnia. Właśnie zakończony sezon formatu oglądało średnio w tym paśmie 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału w grupie 4+ i 11,09 w 16-49.

Z kolei wyemitowany w tym paśmie 11 listopada br. specjalny odcinek widowiska zgromadził 1,82 mln oglądających (13,47 proc. udziału w grupie 4+ i 14,19 w 16-49).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników oglądalności programu, i tym samym planuje pokazać kolejną edycję tego widowiska w wiosennej ramówce 2019 roku.

W dziesiątej edycji programu wystąpili: brali udział: Honorata Skarbek, Ada Kalska, Michalina Sosna, Rafał Szatan, Bogumił „Boogie” Romanowski, Kasia Maciąg, Marek Molak oraz Mateusz Ziółko, który został zwycięzcą.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem rynku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Gratulacje!
0 0
odpowiedź
User
olaaa
Po tylu latach i sezonach taki wynik cieszy, bo jakoś bardzo dobra dalej.
0 0
odpowiedź
User
widz 100
Moim zdaniem każdy uczestnik powinien przynajmniej raz wygrać jeden odcinek.
0 0
odpowiedź