SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, TVP1 w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 393,5 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVP1 i Polsatu, a zdecydowanie więcej przeznaczono na reklamy żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 3 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia aż o 11 mln zł. Za to o prawie 8 mln zł mniej przeznaczono na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych, a o 9 mln zł mniej na reklamy produktów zdrowotnych i leków.


 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (19-25 marca 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 94 527 673,05 zł 24,02
FINANSE 44 678 176,30 zł 11,35
TELEKOMUNIKACJA 43 933 496,70 zł 11,17
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 42 350 965,60 zł 10,76
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 34 903 271,10 zł 8,87
MOTORYZACJA TRANSPORT 29 477 724,50 zł 7,49
ROZRYWKA KULTURA 25 497 631,70 zł 6,48
SPRZEDAŻ 24 491 957,60 zł 6,22
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 15 572 131,30 zł 3,96
ODZIEŻ OBUWIE 9 390 357,70 zł 2,39
PRODUKTY DLA DZIECI 7 841 916,00 zł 1,99
USŁUGI 7 546 954,20 zł 1,92
MARKETING 4 953 009,90 zł 1,26
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 4 003 973,80 zł 1,02
BUDOWNICTWO 1 570 145,00 zł 0,4
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 504 010,00 zł 0,38
ROLNICTWO OGRODNICTWO 756 298,50 zł 0,19
INNE 463 770,00 zł 0,12
PRZEMYSŁ 12 300,00 zł 0
RAZEM 393 475 762,95 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam ok. 1,5 mln zł mniej niż przed tygodniem, a TVP1 - 1,3 mln zł mniej. Natomiast TVN i TVP2 zanotowały bardzo podobne wpływy reklamowe jak we wcześniejszym tygodniu.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (19-25 marca 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 75 240 075,00 zł 19,12
TVN 75 215 640,00 zł 19,12
TVP1 35 293 685,00 zł 8,97
TVP2 26 744 965,00 zł 6,80
AXN 9 602 030,00 zł 2,44
TV4 7 307 595,00 zł 1,86
VIVA Polska 7 145 715,00 zł 1,82
Discovery 7 002 745,00 zł 1,78
TVN24 6 744 716,50 zł 1,71
Comedy Central 6 018 995,00 zł 1,53
National Geographic 5 404 755,00 zł 1,37
TLC 5 210 125,00 zł 1,32
TV PULS 5 129 030,00 zł 1,30
TVN7 4 866 485,00 zł 1,24
Polo TV 4 368 110,00 zł 1,11
Disney Channel 4 319 055,00 zł 1,10
Polsat2 4 244 860,00 zł 1,08
FOXLife 3 949 455,00 zł 1,00
TVP INFO 3 802 525,00 zł 0,97
Investigation Discovery 3 739 420,00 zł 0,95


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, TVP1 w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reX
Dziwi mnie,że tvp info ma tak mało z emisji reklam skoro jest ich tam dużo....czyżby były tak tanie emisje spotów?
0 0
odpowiedź