„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w lipcu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wieści z Głowna i Strykowa”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Siedlecki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu 2017 roku wyniosła 19 049 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 5,98 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 12,33 proc. do poziomu 13 789 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 12 077 egz., po spadku o 7,09 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły „Wieści z Głowna i Strykowa” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin), który zajął miejsce ostatnie. Jego średni wynik zwiększył się o 0,86 proc. i w ostateczności wyniósł 1 886 egz.
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Tygodnik Podhalański”, którego wynik zwiększył się o 6,42 proc.
Największy spadek, wynoszący 9,19 proc., zanotowała tutaj „Gazeta Gryfińska” (Pro Media Kamil Miler).
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w lipcu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej