Tylko 16 proc. studentów czyta marketingowe maile
Obecni studenci z USA zaczęli korzystać z poczty e-mail średnio wwieku 13 lat, posiadają swój adres e-mail od 8 lat oraz mająśrednio 2,4 takich adresów.
Jednak 61 procent z nich twierdzi, że "nigdy" lub "prawie nigdy"nie czyta marketingowych wiadomo0ści e-mail - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przezagencję eROI.
Większość pytanych studentów nie ma odczucia, żeby firmyskutecznie przemawiały do nich poprzez pocztę e-mail i tylko 16procent z nich twierdzi, że "często" czyta marketingowe wiadomościotrzymywane na swoje skrzynki. Kolejne 66 procent rzadko lub nigdynie podejmuje żadnego działania po ich przeczytaniu. Natomiast wprzypadku respondentów, którzy podejmują tutaj działanie, głównympowodem jest zainteresowanie produktem (dla 60 procent), specjalnaoferta (dla 47 procent) oraz dobry wygląd wiadomości (dla 11procent).
Jeśli chodzi o ulubioną formę komunikacji, 37 procent studentówwskazało na wiadomości tekstowe na telefony komórkowe, 26 procentna pocztę e-mail, 15 procent na serwisy społecznościowe, a 11procent na internetowe komunikatory.
W przypadku dostawców poczty elektronicznej, dla 32 procentstudentów najlepszy jest Gmaila firmy Google, dla 19 procent Yahoo,dla 18 procent MSN/Hotmail, a dla 17 procent systemy oferowaneprzez uczelnie.
Z kolei ponad 2/3 badanych sprawdza swoje skrzynki pocztoweprzynajmniej raz dziennie, a 55 procent osób z tej grupy robi towięcej niż trzy razy w ciągu dnia. 12 procent studentów uzyskujedostęp do swojej poczty e-mail także za pomocą urządzeńmobilnych.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Tylko 16 proc. studentów czyta marketingowe maile