SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tylko miłość' Polsatu ma mniej widzów, ale wygrywa z TVP

Po wiosennym powrocie na antenę Polsatu w nowym paśmie serial "Tylko miłość" ogląda mniej widzów niż przed rokiem, ale ich liczba rośnie. Produkcji udaje się pokonywać propozycje Jedynki i Dwójki, przegrywa jedynie z filmami TVN-u.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków nowego sezonu "Tylko miłość" (emisja w czwartki ok. 22.10) wyniosła 1,89 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,20 proc. w grupie 4+ i 16,34 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Serial ogląda mniej osób niż w tym samym okresie ub.r., gdy nadawany był o 20.00 - wtedy śledziło go 2,63 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,31 proc. i 17,37 proc., obniżył też widownię Polsatu w nowym paśmie emisji - rok temu stacja miała tam 2,08 mln widzów, 18,97 proc. udziału w 4+ i 17,33 proc. w 16-49. Oglądalność "Tylko miłość" rośnie jednak z odcinka na odcinek.

W czasie nadawania obyczajowej produkcji Polsat znajduje się na drugim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Kanał ustępuje jedynie TVN-owi nadającemu w tym paśmie filmy fabularne, oglądane przez 2,77 mln widzów. Za Polsatem plasują się TVP 1 ("Sprawa dla reportera", "Bronisław Wildstein przedstawia"; 1,55 mln) i TVP 2 ("Dr. House", "System 09"; 1,3 mln).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial "Tylko miłość" najchętniej wybierają kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Widownia serialu "Tylko miłość" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
05-03-2009 1 626 228 14,97% 14,66%
12-03-2009 1 954 272 17,50% 16,84%
19-03-2009 2 077 603 19,11% 17,56%
średnia 1 886 034 17,20% 16,34%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji


Wszyscy 4+
Stacja AMR AMR % SHR %
TVN 2 774 421 7,72% 25,49%
Polsat - Tylko miłość 1 886 034 5,25% 17,20%
TVP 1 1 551 890 4,32% 14,26%
TVP 2 1 301 470 3,62% 11,96%

Profil widowni "Tylko miłość"



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,59% 68

Kobiety 67,41% 130
Wiek 4- 9 0,92% 15

10- 15 3,34% 45

16 - 19 3,36% 56

20 - 24 6,69% 78

25 - 29 7,11% 82

30 - 34 8,17% 102

35 - 39 7,03% 102

40 - 44 7,49% 116

45 - 49 8,35% 112

50 - 54 10,25% 124

55 - 59 8,50% 114

60+ 28,80% 152
Wlk.miasta Wieś 38,03% 97

< 50 tys. 29,62% 124

50-100 tys. 7,33% 86

100-200 tys. 11,25% 142

> 200 tys. 13,77% 67
Zawód Top management 7,18% 90

Pracownicy szczebla średniego 12,69% 89

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,41% 108

Emeryci 40,31% 152

Inne 17,41% 57
Wykształcenie Podstawowe 55,99% 124

Średnie 26,97% 90

Wyższe 12,79% 112

Inne 4,25% 32

Dołącz do dyskusji: 'Tylko miłość' Polsatu ma mniej widzów, ale wygrywa z TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl