Tymbark reklamowany jako lepsze źródło odporności od gęsiej skórki, kręcenia nosem i konsternacji (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca sok pomarańczowy 100 proc. marki Tymbark (produkowany przez Maspex) jako naturalne źródło odporności. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Grey Group i Starcom.
W spocie bohater zapewnia, że sok pomarańczowy 100 proc. marki Tymbark to naturalne, a przy tym przyjemne źródło odporności, ponieważ zawiera witaminę C. Pokazuje przy tym, że picie tego soku to lepsza metoda na poprawę odporności niż kąpiel w zimnym morzu (bo wywołuje gęsią skórkę), jedzenie czosnku (dzieci kręcą na to nosem) oraz wizyta w sanatorium (może tam dojść do sytuacji powodujących konsternację).
Jest to kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Zdrowo pomyślane” - w poprzedniej promowano soki Tymbark Vitamini jako naturalne źródło dbania o skórę.
Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję oraz internet.
Kreację spotu zajęła się agencja Bardzo, za aktywności w internecie odpowiada agencja Grey Group, a za planowanie i zakup - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany jako lepsze źródło odporności od gęsiej skórki, kręcenia nosem i konsternacji (wideo)