SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Tyskie znów partnerem marketingowym piłkarskiej reprezentacji Polski

Marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) po ponad dekadzie przerwy wraca do współpracy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski, tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.

Współpraca sponsorska marki Tyskie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej ruszy z początkiem stycznia, będzie prowadzona m.in. podczas Euro 2024 oraz mistrzostw świata w 2026 roku.

- Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy „Przejdźmy na TY” idealnie wpisują się we wspieranie reprezentacji. Niewiele jest tak mocno łączących okazji jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym - podkreśla Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

- Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem - komentuje Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w PZPN (niebawem odejdzie z federacji do firmy z branży reklamowo-mediowej).

Tyskie było już sponsorem naszej reprezentacji piłkarskiej od 2005 do połowy 2010 roku. Przeprowadziło m.in. promocje „Wspieraj Naszych, wywieś flagę!” podczas mundialu w 2006 roku i Euro 2008.

W 2010 roku sponsorem reprezentacji została Warka (należąca do Grupy Żywiec), a jesienią 2014 roku taką współpracę zaczęła marka Okocim (Carlsberg Polska).

Tarczyński, InPost i Inszury nowymi partnerami marketignowymi reprezentacji Polski

Od maja br. sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych jest operator logistyczny InPost. PZPN podkreślał, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną.

We wrześniu oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski została marka wędlin i kabanosów Tarczyński. Współpracę zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku. Natomiast w połowie listopada partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski została porównywarka ubezpieczeniowa Inszury.pl.

Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej odpowiada agencja Publicon Sport.

Głównym sponsorem reprezentacji Polski od 2015 roku jest Grupa Lotos. Po tym jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Orlen niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła być promowana marka Orlen.

Dołącz do dyskusji: Piwo Tyskie znów partnerem marketingowym piłkarskiej reprezentacji Polski

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alkoholik
To coś trudno nazwać piwem.
0 0
odpowiedź
User
Sami swoi
Jakie piwo, taka reprezentacja.
0 0
odpowiedź
User
sikacz
zawsze będzie sikaczem.
0 0
odpowiedź