„Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie
Nowe reklamy outdoorowe piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazują slogan „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong.
Reklamy Tyskiego z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty” nawiązują do wyborów samorządowych, które odbyły się w minioną niedzielę. Mają zachęcać Polaków do otwierania się na innych oraz budowania relacji mimo np. odmiennych poglądów.
Billboardy pojawiły się w weekend w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach.
Jest to kolejna odsłona kampanii Tyskiego pod hasłem „Przejdźmy na Ty”, która zaczęła się miesiąc temu.
Kreacją całej kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spot wyreżyserował duet Konqubinat, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film.
Za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: „Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie
.......... ➤➤➤ ➤➤➤➤ ➤➤➤ www.CashPay40.Com