Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless
Do agencji reklamowej Endless dołączył Tytus Klepacz. Jako dyrektor kreatywny oraz partner poprowadzi zespół kreacji wspólnie z Frankiem Toeplitzem - jednym z założycieli Endless.
Tytus Klepacz dołączając do Endless, został nie tylko partnerem agencji, ale też objął stanowisko dyrektora kreatywnego, przyjmując tym samym odpowiedzialność za proces tworzenia kreacji oraz jej zgodność ze strategią klientów, a także za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego wraz z Frankiem Toeplitzem.
Klepacz to jeden z najczęściej nagradzanych dyrektorów kreatywnych w Polsce, zdobywca ponad 20 lwów w Cannes, Grand Prix na One Show New York, żółtego ołówka D&AD a także kilkudziesięciu nagród KTR. Jest też członkiem zarządu KTR oraz Meta Creative Council EMEA. Poprzednio pracował m.in. w takich agencjach jak 180hearbeats + Jung von Matt, Change Integrated czy PZL.
- Aktualnie naszym najważniejszym celem jest stworzenie, w jak najkrótszym czasie, jednego z najlepszych działów kreacji w Polsce. Nie mam wątpliwości, że współpraca z Tytusem to krok milowy właśnie w tym kierunku – mówi Franek Toeplitz. - Już teraz mogę zdradzić, że w związku z prężnym rozwojem agencji, dział kreacji Endless już w najbliższych tygodniach będzie rozbudowywany o kolejne mocne nazwiska z rynku reklamy - uzupełnia Toeplitz.
Agencja Endless powstała w 2020 roku jako część Grupy Walk a następnie na początku tego roku przekształciła się w niezależną spółkę.
Ma ma koncie realizacje dla takich klientów jak TVN Warner Bros Discovery, Player.pl, Samsung, Polpharma, Stary Browar, Elektrownia Powiśle czy Neonail.
Ponadto Endless zajmowała się outsource’ingiem kreacji dla agencji reklamowych i działów marketingu zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless