Umowa NextiraOne Polska z LUKAS Bankiem
Umowa serwisowa na obsługę dużego systemu call center
NextiraOne Polska podpisała z LUKAS Bankiem S.A. umowę serwisową na obsługę dużego systemu call center funkcjonującego w ramach Centrum Telefonicznych Usług Bankowych LUKAS Banku.
W ramach umowy NextiraOne zapewnia m.in. usługi serwisowe z gwarantowanym czasem reakcji oraz usługi wsparcia technicznego dla administratorów systemu call center. Umowa obejmuje swoim zakresem wszystkie elementy systemu call center, które zostały dostarczone i zainstalowane przez NextiraOne w latach 2001 - 2003. NextiraOne w tym okresie wdrożyła platformę komunikacyjną Alcatel OmniPCX 4400 wraz z systemem IVR Alcatel 4625, a także uruchomiła system nagrywania rozmów NICE DR-Link wraz z systemem archiwizacji nagrań Nice Storage Center. Ponadto na potrzeby autorskiej aplikacji call center stworzonej przez LUKAS uruchomiono system CTI Alcatel Omni Touch.
"W ramach realizacji kontraktu budowy centrum obsługi klientów LUKAS Banku NextiraOne wdrożyła kompletne rozwiązanie call center. Wymagało to dużego zaangażowania z obu stron. Podpisanie umowy serwisowej jest potwierdzeniem przez LUKAS Bank wysokich kwalifikacji pracowników NextiraOne" - powiedział Andrzej Krasuski, dyrektor operacyjny w NextiraOne Polska.
Dołącz do dyskusji: Umowa NextiraOne Polska z LUKAS Bankiem