'UPC na żądanie' promowane w telewizji i metrze
Ruszyła kampania promocyjna usługi wideo na żądanie wprowadzonej w środę 2 grudnia br. przez sieć UPC Polska. Obejmuje one zarówno działania ATL jak i BTL, skierowane do mieszkańców Warszawy, gdzie usługa jest dostępna w pierwszej kolejności.
Celem akcji, która rozpoczęła się 1 grudnia br., jest poinformowanie klientów o udostępnieniu im platformy "UPC na żądanie" (więcej na jej temat), a także edukacja na temat jej działania i zalet wyróżniających ją na tle konkurencji. Jedno z haseł promujących nową usługę w ofercie UPC brzmi "Twoja ulubiona rozrywka od ręki!".
W ramach działań ATL na antenie TVN Warszawa emitowana jest plansza reklamująca usługę, zaś w CNN, Viva Polska, National Geographic Channel, Discovery Channel, Animal Planet oraz w Hallmarku zobaczyć można spot promujący wideo na żądanie. W Metrze Warszawskim pojawiły się z kolei plansze i naklejki reklamujące usługę.
Działania reklamowe obejmują także ekspozycję plakatów i ulotek w stołecznym Biurze Obsługi Klienta bannery umieszczone na stronie www.upc.pl, oraz dodatkową zakładkę "Ważne Informacje" i wyskakujące okienka reklamowe "pop-up" w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Ponadto nowi klienci telewizji cyfrowej UPC z Warszawy i okolic w tradycyjnym zestawie powitalnym otrzymają ulotki reklamujące wideo na żądanie. Ulotki trafią do klientów także za pomocą dedykowanej wysyłki.
W kolejnych tygodniach od wprowadzenia usługi, działania związane z jej promocją mają być dalej rozszerzone.
Spot promujący "UPC na żądanie" przygotowało UPC Broadband i Chello On Demand. Kreację do kampanii on-line opracowała agencja interaktywna Byss. Materiały BTL, w tym ulotki dla działu sprzedaży oraz plakaty i naklejki, przygotowała agencja reklamowa Arip. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Media Vest.
Dołącz do dyskusji: 'UPC na żądanie' promowane w telewizji i metrze