UPC Polska ma 370 tys. klientów telewizji cyfrowej
Sieć UPC Polska na koniec grudnia 2010 r. miała 370,7 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54 proc. więcej niż rok wcześniej. To najdynamiczniej rosnąca usługa operatora.
W samym IV kwartale br. sieć pozyskała 37,9 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na koniec grudnia 2010 r. korzystało 1,021 tys. abonentów UPC.
Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska jest szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec grudnia 2010 r. korzystało z niego 524,6 tys. abonentów, czyli o 14 proc. więcej niż rok wcześniej.
Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 22 proc. i wyniosła na koniec IV kwartału 2010 r. 224,5 tys.
Łącznie sieć UPC Polska na koniec grudnia u.r. miała 1,096 mln abonentów a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) przekroczyła 1,770 mln. Zasięg sieci UPC obejmuje 2 049,5 mln gospodarstw domowych.
Więcej abonentów niż w Polsce UPC ma w Niemczech (4,55 mln), Holandii (1,89 mln), Szwajcarii (1,55 mln) i Rumunii (1,15 mln), natomiast mniej – na Węgrzech (889 tys.), w Czechach (775 tys.), Austrii (705 tys.), Irlandii (533 tys.) i na Słowacji (273 tys.) – przy czym oczywiście w każdym z tych krajów sieć ma inny zasięg i różne możliwości rozwoju uzależnione od liczby ludności.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 370 tys. klientów telewizji cyfrowej