UPC Polska reklamuje „kosmiczną promocję” telewizji i internetu (wideo)
Sieć UPC Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. Głównymi bohaterami reklam są kosmonauci.
W kampanii reklamowana jest promocja dla nowych klientów UPC Polska, w ramach której 69,99 zł miesięcznie kosztuje pakiet z TV Select i internetem o prędkości do 150 Mb/s. Taka oferta jest dostępna przy podpisaniu umowy na 24 miesiące, uwzględnia zniżki z tytułu dodatkowych zgód. Instalacja usługi kosztuje 59,90 zł lub - w przypadku domków jednorodzinnych - 150 zł.
Taka oferta będzie obowiązywać do końca kwietnia.
Reklamy podkreślają, że w niektórych lokalizacjach UPC Polska zapewnia internet światłowodowy z prędkością do 1 Gb/s. Taka prędkość w sierpniu ub.r. została wprowadzona w Warszawie.
W kampanii reklamowana oferta jest określana jako „kosmiczna promocja”, a w spotach występują m.in. kosmonauci. Ponadto pojawiają się inne postaci charakterystyczne dla internertu, m.in. kotki, piosenkarka, blogerka modowa, sportowcy oraz bohaterowie filmów i seriali.
Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Spoty nakręcił Bartek Cierlica, wyreżyserował Tomasz Kosiński, produkcją zajęło się studio Garaż, a postprodukcją - studio FilmGarden oraz Opus B.
Na koniec września ub.r. sieć UPC Polska miała 1,43 mln klientów, z których 1,03 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,15 mln z internetu szerokopasmowego.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska reklamuje „kosmiczną promocję” telewizji i internetu (wideo)