„Uwaga!” z premierowymi odcinkami w wakacje w TVN. Program stawia na social media
W lipcu i sierpniu widzowie TVN obejrzą premierowe odcinki magazynu interwencyjnego „Uwaga!”. Redakcja programu uruchomiła nową platformę kontaktu z widzami w social mediach - #tematdlauwagi.
Wakacyjne wydania poprowadzą Zbigniew Łuczyński i Tomasz Kubat. Tak jak do tej pory w programie prezentowane będą reportaże i materiały interwencyjne z całej Polski.
Dodatkowo od lipca widzowie będą mieli możliwość zgłaszania tematów do redakcji przy użyciu hashtagu #tematdlauwagi w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Wykop czy Instagram. Internauci w ten sposób będą mieli szansą udostępnić nagrania, zdjęcia i inne dodatkowe treści, które zespół programu odnajdzie w sieci i będzie mógł wykorzystać w programie.
- Chcemy wykorzystać potencjał i siłę mediów społecznościowych w zakresie dzielenia się treścią. Nie wszyscy wysyłają swoje zgłoszenia do mediów, ale często dzielą się różnymi informacjami publicznie ze swoimi znajomymi. Jednocześnie przyjęło się mówić w różnych sytuacjach, że coś jest „tematem dla Uwagi” - mówi Zbigniew Łuczyński, współprowadzący program.
Akcja zakłada monitorowanie sieci realtime pod kątem użycia hashtagów #tematdlauwagi. Wyszukana treść trafiać będzie do widgetu na stronie internetowej uwaga.tvn.pl. Wpisy internautów będą moderowane, aby wyeliminować niedozwolone treści.
Premierowe odcinki „Uwagi!” w wakacje można oglądać codziennie o godz. 19.50 na antenie TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju 2015 roku udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” z premierowymi odcinkami w wakacje w TVN. Program stawia na social media