"Uwierz w reinkarnację"
Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla Greenpeace Polska - 'Uwierz w reinkarnację'.
Kampania ma miejsce na busshelterach AMS w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w magazynie “MaxMagazine"
Ponadto powstała strona www.greenpeace.pl/segreguj_smieci z zagadnieniami dotyczącymi segregacji surowców.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości Polaków w kwestii powtórnego przetwarzania surowców takich jak: papier, szkło, plastik czy aluminium i zachęcenie do segregacji śmieci.
Akcja ma trafiać do wszystkich Polaków, a w szczególności do mieszkańców dużych miast, gdzie żyje się bardziej konsumpcyjnie i gdzie problem jest bardziej widoczny i odczuwalny oraz do młodych ludzi po to by nauczyć ich dbania o środowisko.
Greenpeace Polska - Uwierz w reinkarnację
Cel kampanii: podniesienie świadomości Polaków w kwestii segregacji śmieci
Klient: Greenpeace Polska
Agencja: Saatchi & Saatchi
Art. Director: Bożena Ślaga
Copywriter: Radek Kotapka
Dyrektor kreatywny: Jason Romeyko
Przedstawiciel agencji: Hubert Radecki
Przedstawiciele Greenpeace Polska: Maciej Muskat, Jacek Winiarski
Media: outdoor, prasa
Czas trwania: sierpień-wrzesień.
Dołącz do dyskusji: "Uwierz w reinkarnację"