Użytkownicy dial-up bardziej lojalni wobec dostawców Internetu
Ponad połowa amerykańskich internautów korzystających z połączeniatypu dial-up twierdzi, że jest lojalna wobec swoich dostawcówInternetu, w porównaniu do 42 procent w przypadku użytkownikówłączy szerokopasmowych.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy J.D. Power and Associates pod nazwą'2007 Internet Service Provider Residential Customer SatisfactionStudy', użytkownicy dial-up wyrażają również większy poziomsatysfakcji w zakresie korzystania z Internetu.
Na 1000-punktowej skali wskaźnik ten wyniósł u nich 709, wporównaniu do 680 punktów w przypadku osób korzystających zszybkiego Internetu.
Wprawdzie liczba osób przerzucających się na szerokopasmowełącza stale rośnie, to ponad 1/3 amerykańskich internautów wciążkorzysta z połączenia dial-up. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcyzaledwie 9 procent użytkowników dial-up zdecydowało się na zmianęswojego dostawcy Internetu (Internet Service Provider - ISP).Spośród nich aż 74 procent zdecydowało się na skorzystanie z usługinnego dostawcy dial-up.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy dial-up bardziej lojalni wobec dostawców Internetu