Użytkownicy serwisów społecznościowych zmęczeni spamem
Prawie 1/3 użytkowników serwisów społecznościowych nie lubipowtarzających się próśb o dołączenie do różnych grup czy teżpobieranie aplikacji.
Z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez organizacjęInternet Advertising Bureau (IAB) wynika, że 31 procentużytkowników portali takich jak Facebook, MySpace czy Bebo, ma dośćrozsyłanego na nich spamu.
Tylko 5 procent respondentów stwierdziło, że dołączyło doprofilu w serwisie społecznościowym stworzonym lub sponsorowanymprzez jakąś markę. Jednocześnie 28 procent badanych przyznało, żechętnie dołączyłoby do jakiejś grupy, gdyby w zamian otrzymałoróżnego rodzaju darmowe treści.
Okazało się także, że 12 procentom użytkownikówspołecznościowych portali nie podoba się, że inne osoby mogąmonitorować ich aktywność na tego typu stronach.
Z badania IAB wynika również, że własny profil w serwisiespołecznościowym ma 58 procent brytyjskich internautów. Z kolei 53procent osób z tej grupy ma profil w jednym, 33 procent w dwóch, a14 procent w co najmniej trzech takich portalach.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy serwisów społecznościowych zmęczeni spamem