Użytkownicy Twittera otwarci na reklamy
W przypadku użytkowników Twittera istnieje prawie dwukrotniewiększe prawdopodobieństwo klikania przez nich w internetowereklamy, oceniania produktów online i odwiedzania profilireklamodawców lub firm, niż w przypadku użytkowników tradycyjnychserwisów społecznościowych takich jak Facebook czy MySpace.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Interpret wynika, że 24proc. użytkowników Twittera zrecenzowało lub oceniło produkt wsieci, w porównaniu do 12 proc. użytkowników innych serwisówspołecznościowych.
Podobne różnice odnotowano w przypadku przeglądaniainternetowych profili firm (20 do 11 proc.) oraz klikania w reklamyi linki sponsorowane (20 do 9 proc.).
Obecnie na Twitterze nie są umieszczane reklamy. Co prawdaniedawno zmienione zostały warunki korzystania z serwisu, tak abyumożliwić ich pojawienie się, ale w ostatnich dniachwspółzałożyciel mikrobloga Biz Stone oświadczył, że nie stanie sięto w bieżącym roku.
Badanie Interpret zostało przeprowadzone w sierpniu bieżącegoroku na grupie ponad 9,2 tysiąca użytkowników internetu.
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Twittera otwarci na reklamy