Marki Vobro w nowej odsłonie
Vobro zmieniła identyfikację wizualną firmy oraz jej marek produktowych - Frutti di Mare, Dellisimo, Cherry Roses oraz Choco Crispo. Projekt przeprowadziła agencja SaltPepper Brand Design.
Jak informuje firma, celem przeprowadzonych zmian jest "budowanie wizerunku marki z tradycjami, a jednocześnie nowoczesnej oraz wspieranie jej ekspansji na nowe rynki". Modyfikacje poprzedziły analizy i warsztaty.
- Nowe koncepty produktów oparte na tzw. nieformalnym podaniu pralin (praliny w zawijkach luzem umieszczone w poręcznym kartoniku) przyczyniły się do bardzo mocnego wsparcia ekspansji Vobro na rynki zagraniczne. Dzięki np. nowej oprawie graficznej Cherry Roses, produkt ten został wybrany przez kilku ważnych klientów (również zagranicznych) jako główna oferta produktowa towarzysząca okazjom kalendarzowym w pierwszym kwartale 2018 roku – podkreśla Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwali Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management oraz Grzegorz Brzóska, który odpowiadał za strategię.
Vobro ma w swoim portfolio m.in. bombonierki, praliny i batony czekoladowe.
Dołącz do dyskusji: Marki Vobro w nowej odsłonie