SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia

Ruszyła kampania reklamowa zmienionego samochodu Volkswagen Polo.Akcja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" obejmuje telewizję,prasę, outdoor i BTL.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa odświeżonego samochoduVolkswagen Polo podkreśla zmiany w stylistyce iogólnej koncepcji tego auta, takie jak odważny design i innowacyjnerozwiązania ekologiczne. Kreacja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy stylżycia" opiera się na zmienionym wizerunku tego samochodu.

VolkswagenNowePolo

Akcja od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP,TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie (dzienniki, tygodnikiopinii, miesięczniki), na outdoorze (backlighty i frontlighty) orazw ramach działań BTL (ekspozycja i roadshow 20 samochodów wwybranych miastach, nietypowe nośniki na parkingach w centrachhandlowych).

Kreacja kampanii ATL została zaadaptowana z rynkuniemieckiego, natomiast działania BTL prowadzą agencja reklamowaJust i dom mediowy MediaConcept.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl