Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia
Ruszyła kampania reklamowa zmienionego samochodu Volkswagen Polo.Akcja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" obejmuje telewizję,prasę, outdoor i BTL.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa odświeżonego samochoduVolkswagen Polo podkreśla zmiany w stylistyce iogólnej koncepcji tego auta, takie jak odważny design i innowacyjnerozwiązania ekologiczne. Kreacja pod hasłem "Nowe Polo. Nowy stylżycia" opiera się na zmienionym wizerunku tego samochodu.
Akcja od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP,TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie (dzienniki, tygodnikiopinii, miesięczniki), na outdoorze (backlighty i frontlighty) orazw ramach działań BTL (ekspozycja i roadshow 20 samochodów wwybranych miastach, nietypowe nośniki na parkingach w centrachhandlowych).
Kreacja kampanii ATL została zaadaptowana z rynkuniemieckiego, natomiast działania BTL prowadzą agencja reklamowaJust i dom mediowy MediaConcept.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen: Nowe Polo. Nowy styl życia