W górę cennik reklamowy Polsatu. Najdroższe „Mega Hit”, „Taniec z gwiazdami” i „Hell’s Kitchen”
W marcowym cenniku Polsatu stawki za reklamy w niektórych pasmach są znacznie wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”, show „Taniec z gwiazdami” i programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”.
Średnio ceny spotów na antenie Polsatu są droższe w stosunku do marca ub.r. o 2,2 proc. W niektórych blokach reklamy jednak znacznie staniały, np. przy niedzielnym programie „Must be the music”, serialu „Pierwsza miłość” oraz „Wydarzeniach”.
Spoty przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit” kosztują obecnie od 62,3 do 73 tys. zł (w całym tekście podawane są ceny netto bez rabatów dla spotów 30-sekundowych). To kilkanaście procent drożej niż przed rokiem - wówczas kosztowały od 20,1 do 63,1 tys. zł.
Niewiele mniej kosztuje emisja reklamy przy nadawanym w piątki wieczorem show „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” (więcej o jego nowej edycji). Reklamy w tym paśmie wyceniono od 36,3 do 56,9 tys. zł (w ub.r. kosztowały od 36 do 50,7 tys. zł).
Za emisję reklamy przy wtorkowym programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” (wchodzi do ramówki od 10 marca br.) klienci zapłacą od 33,7 do 51,9 tys. zł. W porównaniu z marcem ub.r. zdrożały też reklamy przy programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Obecnie kosztują od 29,4 do 41,4 tys. zł - podczas gdy rok temu: od 17,7 tys. zł do 34,9 tys. zł.
Nieco tańsze są spoty przy innych programach rozrywkowych Polsatu, nawet przy produkcjach, które wiosną br. debiutują na antenie stacji. Spoty przy wtorkowym „Top Chef” kosztują od 40,6 do 47,2 tys. zł (przed rokiem - od 33,5 do 46,6 tys. zł), a przy niedzielnym „Must be the music - tylko muzyka” - 30,1-43,9 tys. zł ( w marcu ub.r. było to od 40,1 do 60,4 tys. zł).
Tańsze są też reklamy przy niektórych serialach. I tak spot przy „Pierwszej miłości” kosztuje obecnie od 35,7 do 44,7 tys. zł (przed rokiem - od 35,7 do 55,1 tys. zł). Za reklamę w czwartkowy wieczór przy „Przyjaciółkach” reklamodawca zapłaci od 30,1 do 39,2 tys. zł, przy „Świecie według Kiepskich” - od 38,7 do 43,1 tys. zł.
Staniały też reklamy przy „Wydarzeniach”, „Sporcie” i „Pogodzie”. Za spot przy serwisie informacyjnym trzeba zapłacić maksymalnie 45,8 tys. zł (rok temu było to 52,4 tys. zł), przy „Sporcie” - 45,5 tys. zł (przed rokiem - 47 tys. zł), a przy „Pogodzie” - 47,6 tys. zł (rok wcześniej - 48,2 tys. zł).
W wiosennej ramówce Polsatu zadebiutują program „Celebrity Splash” (więcej o nim) i serial „Słoiki” (więcej o nim). Reklamy przy pierwszym kosztują od 40,5 do 42,6 tys. zł, a przy drugim - od 18,2 do 24,5 tys. zł.
Polsat Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec jako ostatnie z biur reklamy głównych nadawców telewizyjnych. Wcześniej marcowe cenniki ogłosili TVN Media (więcej na ten temat) i biuro reklamy Telewizji Polskiej (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: W górę cennik reklamowy Polsatu. Najdroższe „Mega Hit”, „Taniec z gwiazdami” i „Hell’s Kitchen”