W sezonie przedświątecznym wzrost na rynku zakupów online
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec, zamierzają podczasprzedświątecznego sezonu zakupów wydać ogólnie mniej więcej tylesamo pieniędzy co przed rokiem.
Wysoki wzrost zanotowany zostanie za to biorąc pod uwagę tylkozakupy dokonywane przez internet - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy comScore.
Średnio 62 procent respondentów z wszystkich trzech wymienionychkrajów planuje wydać w przedświątecznym sezonie mniej więcej tylesamo pieniędzy co przed rokiem, w porównaniu do 20 procentzamierzających wydać więcej i 18 procent planujących wydaćmniej.
Inaczej wygląda sytuacja w przypadku zakupów dokonywanychonline. Tutaj 36 procent badanych wyda więcej pieniędzy niż przedrokiem, 50 procent tyle samo, a 14 procent mniej.
Z badania comScore wynika także, że przedświąteczne zakupyrozpoczęło już średnio 34 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii,Francji i Niemiec. W ciągu najbliższych dwóch tygodni zamierza touczynić 33 procent, a w ciągu około miesiąca 23 procent badanych. 5procent respondentów rozpocznie zakupy na dwa tygodnie przedświętami, a kolejne 5 procent będzie czekać na ostatnią chwilę.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: W sezonie przedświątecznym wzrost na rynku zakupów online