W sierpniu w TVP najdroższe reklamy przy transmisjach z igrzysk olimpijskich, licytacje przy meczach siatkarzy
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy transmisjach z rozgrywek polskich siatkarzy i piłkarzy ręcznych na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. Biuro Reklamy TVP planuje też licytacje bloków reklamowych przy meczach siatkówki.
Średnie ceny reklam na głównych antenach TVP w sierpniu br. są w jednych pasmach wyższe, a w wybranych niższe niż przed rokiem.
W TVP1 najwyższe ceny mają spoty przy transmisjach z meczy siatkówki rozgrywanych podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Najdroższy jest spot przy meczu finałowym 21 sierpnia - kosztuje 76,2 tys. zł (cena netto za 30-sek. spot). Cena reklamy przy półfinale wynosi od 58,5 do 64,6 tys. zł, a przy ćwierćfinałach - maksymalnie 60,9 tys. zł. Z kolei za spot przy meczach w fazie grupowej trzeba zapłacić od 31 do 53 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP poinformowało, że bloki reklamowe przy meczach siatkówki z udziałem Polaków (zarówno w fazie grupowej, jak i w przypadku awansu Polaków do rundy pucharowej) będą sprzedawane w licytacji.
Reklamodawcy zainteresowani blokami przy „Wiadomościach” zapłacą 24,7 tys. zł przy emisji niedzielnej (25,2 tys. zł w sierpniu ub.r.) i od 8,1 do 12,8 tys. zł w dni powszednie (rok temu od 6,7 do 9 tys. zł).
Cena reklamy przy wieczornym serwisie sportowym w TVP1 to wydatek rzędu 24,7 tys. zł przy emisji w niedziele (24,9 tys. zł w sierpniu ub.r.) oraz maksymalnie 28,9 tys. zł w dni powszednie (rok temu 23,6 tys. zł). Spot przy prognozie pogody kosztuje natomiast 26,7 tys. zł w niedziele ( 22,8 tys. zł rok temu) i do 24,1 tys. zł w dni robocze (w ub.r. - maks. 22,3 tys. zł).
Za reklamę przy serialu „Ojciec Mateusz” trzeba zapłacić 12,8 tys. zł (wobec 14,4 tys. zł w ub.r.), a przy „Sprawie dla reportera” - 10,9 tys. zł (w ub.r. 12,8 tys. zł).
W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy olimpijskich meczach piłki ręcznej. Za spot przy spotkaniu finałowym trzeba zapłacić 58,1 tys. zł, przy półfinale - 50,6 tys. zł, przy ćwierćfinałach - 29,3 tys. zł, a przy meczach w fazie grupowej - do 27,8 tys. zł (taka cena obowiązuje przy meczu Polski z Brazylią).
Pod koniec sierpnia na antenę TVP2 wracają seriale: „M jak miłość”, „Barwy Szczęścia” i „Na dobre i na złe”. Cena reklamy przy pierwszym wynosi maksymalnie 39,3 tys. zł (przed rokiem od 33 do 35,5 tys. zł), przy drugim - 22 tys. zł ( w ub.r. od 14,7 do 26 tys. zł), a przy środowym „Na dobre i na złe” - 32,5 tys. zł.
Telewizja Polska jako drugi z głównych nadawców telewizyjnych ogłosiła cennik reklamowy na sierpień. Od piątku sprzedaż swojej oferty prowadzi już TVN.
Dołącz do dyskusji: W sierpniu w TVP najdroższe reklamy przy transmisjach z igrzysk olimpijskich, licytacje przy meczach siatkarzy