W TVP najdroższe reklamowo „M jak miłość”, „Wiadomości” i mecze piłkarzy
W cenniku Telewizji Polskiej na listopad br. najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”, „Wiadomościach” i nadawanych po nim „Sporcie” oraz spoty przy transmisjach z towarzyskich spotkań polskich piłkarzy z Islandią i Czechami.
Biuro reklamy Telewizji Polskiej w poniedziałek rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego rozliczanego według cennika taryfowego (ZCP). Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 20 października. Jak podaje biuro, w związku z dużym zainteresowaniem meczami towarzyskimi Polska - Islandia i Polska - Czechy (zostaną pokazane w TVP1 13 i 17 listopada), o sposobie zakupu pozycji w blokach reklamowych przy tych meczach, reklamodawcy zostaną poinformowani w najbliższym czasie.
Reklama kupiona z cennika przy transmisji meczu towarzyskiego Polska - Islandia i Polska-Czechy kosztuje od 41,2 do 62,4 tys. zł.
Na antenie TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - 30-sek. spot kosztuje netto 63,6 tys. zł ( w dni powszednie od 18,9 do 23 tys. zł). Niewiele tańsze są spoty przy nadawanym zaraz potem serwisie sportowym - w niedziele to wydatek rzędu 63,2 tys. zł, a w inne dni - od 51 do 54,4 tys. zł. Cena reklamy przy prognozie pogody wynosi w niedziele 59,1 tys. zł, a w dni powszednie - od 39,7 do 42,8 tys. zł.
Wśród emitowanych na antenie TVP1 seriali najdroższe dla marketerów są nadawane w niedzielę „Dziewczyny ze Lwowa” - za 30-sek. spot trzeba zapłacić maksymalnie 46,4 tys. zł. Za emisję reklamy przy „Ojcu Mateuszu” reklamodawca zapłaci 37,2 tys. zł, a przy „Komisarz Alex” - 26,7 tys. zł. Obecność reklamowa przy programie „Rolnik szuka żony” to wydatek w wysokości 36,2 tys. zł, zaś przy „Sprawie dla reportera” - 29,8 tys. zł.
Na antenie TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje reklama przy serialu „M jak miłość” - maksymalnie 66,6 tys. zł. Cena spotu przy „Na dobre i na złe” wynosi od 49 do 51,9 tys. zł, zaś przy „Barwach szczęścia” - od 26,2 do 49 tys. zł.
Na emisję filmu reklamowego przy serialu „O mnie się nie martw” reklamodawca wyda 27,2 tys. zł, a przy „Rodzinka.pl” - 25,5 tys. zł.
Za reklamę przy poniedziałkowym programie „Tomasz Lis na żywo” trzeba zapłacić 32,3 tys. zł, a przy wtorkowym „Magazynie Expressu Reporterów” - 39,2 tys. zł. Z kolei spot przy sobotnim „The Voice of Poland” kosztuje 22,3 tys. zł.
W listopadzie TVP2 pokaże dwa mecze polskich drużyn w Lidze Europejskiej. Spot przy spotkaniu Club Brugge - Legia (5 listopada) kosztuje 18,7 tys. zł, a przy spotkaniu Belenenses - Lech Poznań (26 listopada) - 4,5 tys. zł.
Z kolei 23 listopada na antenie TVP2 będzie można obejrzeć „Róże Gali 2015” - za obecność reklamową przy tym programie trzeba zapłacić 31,3 tys. zł.
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 125,5 mln zł, a TVP2 - 105,7 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: W TVP najdroższe reklamowo „M jak miłość”, „Wiadomości” i mecze piłkarzy