Wakacje u babci w kampanii Żelfixów Dr. Oetkera (wideo)
Wystartowała telewizyjno-internetowa kampania reklamowa środków żelujących Żelfix marki Dr. Oetker. Akcję przygotowały firmy BBDO, Easy Hell i Media Direction OMD.
Bohaterką telewizyjnego spotu Żelfixów Dr. Oetkera jest dziewczynka spędzająca wakacje u swojej babci i obserwująca, jak przy pomocy tych produktów przygotowuje ona konfitury.
- Komunikacja zasadza się na wartościach bliskich tej kategorii takich, jak: tradycja, rodzinność, naturalność, domowa atmosfera - opisuje Agnieszka Wójcik, product manager środków żelujących w Dr. Oetker Polska. - Kampania telewizyjna ma ożywić rynek środków żelujących, przyciągnąć nowych użytkowników, a lojalnych konsumentów utwierdzić w przekonaniu, że kupując Żelfixy Dr. Oetkera - dokonują właściwego wyboru - dodaje.
Akcja oprócz telewizji (największe kanały ogólnopolskie i wybrane tematyczne) obejmuje internet (dział z przepisami i poradami w serwisie oetker.pl, aktywności na Facebooku, reklamy na YouTubie i w Google).
Globalną kreację spotu opracowała agencja BBDO, a jej adaptacją na polski rynek zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Wakacje u babci w kampanii Żelfixów Dr. Oetkera (wideo)