Walk Creative dla producenta wody Kinga Pienińska
Agencja Walk Creative zostałą zaangażowana w odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert strategiczno-kreatywnych.
Walk Creative wraz z działem marketingu Oshee World opracował odświeżoną wersję logo dla głównej linii produktowej znanej marki wód mineralnych - Kinga Pienińska.
Zadaniem agencji było zdynamizowanie marki, odmłodzenie jej, podkreślenie źródła pochodzenia oraz walorów kategorialnych takich jak czystość czy naturalność. Efektem współpracy jest rewitalizacja etykiety oraz opakowania wody w trzech głównych wariantach – niegazowanej, naturalnej oraz gazowanej nasyconej CO2.
Kinga Pienińska po rebrandingu
- Przy pracy nad nową odsłoną tej linii, zależało nam bardzo na zachowaniu wartości, które budowaliśmy do tej pory, z jednoczesnym i wyraźnym odświeżeniem wizerunku. Dlatego zdecydowaliśmy się m.in. na zachowanie dotychczasowego liternictwa, ale też rozdzielenie głównego zapisu nazwy marki przez wstawienie dopisku Naturalna Woda Mineralna – podsumowuje Anna Jaworska, project manager marki Kinga Pienińska.
Dołącz do dyskusji: Walk Creative dla producenta wody Kinga Pienińska