SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walk dla agencji pośrednictwa pracy People

Agencja Walk PR odpowiada od października za stałą obsługę public relations agencji pośrednictwa pracy People.

Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo i całościową realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej i employer brandingu. Dodatkowo prowadzi biuro prasowe klienta.

Za realizację działań odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej, senior account managera.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Walk PR z największym zyskiem

Należące do Grupy Walk agencje zakończyły 2017 rok wzrostem przychodów. Walk Creative zwiększyła je o 41,1 proc., Walk Digital - o 27,1 proc., Walk Events o 30,1 proc., a Walk PR – o 46,1 proc. Największe wpływy miała Walk Events, zaś najwyższy zysk wypracowała agencja Walk PR.

 

 

Dołącz do dyskusji: Walk dla agencji pośrednictwa pracy People

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl