Warmia i Mazury kuszą inwestorów w nowej kampanii koncepcją work-life integration
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego rozpoczął emisję nowego spotu, w którym promuje region Warmii i Mazur. Kusi w nim inwestorów koncepcją work-life integration.
Spot promujący Krainę Wielkich Jezior wpisuje się w nowy trend, jakim jest work-life integration, którego koncepcja polega na naturalnym przenikaniu się świata zawodowego i osobistego.
Bohater spotu nie urodził się w regionie. Skuszony jego pięknem podjął świadomą decyzję o przeniesieniu się do województwa warmińsko-mazurskiego wraz z rodziną. Kontynuuje w nim również swoją działalność gospodarczą. W spocie widzimy jego znakomicie prosperującą firmę.
Ujęcia z tej sceny realizowane były we wnętrzach funkcjonującego w regionie od kilku lat centrum logistycznego potentata z branży e-commerce. Wykorzystane dalej zdjęcia z lotu ptaka prezentują zaś najważniejsze inwestycje infrastrukturalne oraz instytucje ze styku świata nauki i biznesu, funkcjonujące na Warmii i Mazurach. W
Film pokazuje synergię pomiędzy potencjałem regionu i potencjałem ludzi tu mieszkających, co jest podkreślone poprzez wybrzmiewający w filmie przekaz, że na Warmii i Mazurach można dbać o relacje – nie tylko te biznesowe.
W spocie uwypuklono też to, co stanowi wartość dodaną – przyrodę. Jej piękno zostało uchwycone w filmie za sprawą zdjęć wykonanych nad Jeziorem Wulpińskim pod Olsztynem.
Kampania promująca Warmię i Mazury rozpoczęła się w czerwcu od akcji na billboardach.
Dołącz do dyskusji: Warmia i Mazury kuszą inwestorów w nowej kampanii koncepcją work-life integration